OlavRydland Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 (endret) Da har jeg kommet tilbake til BMW igjen, etter å ha solgt Golfen min. Valget endte på en 2011 318d manuell som har rulla 66 000 km. Hentet bilen på Gardermoen rett etter att jeg leverte Golfen Bilen har bra med utstyr, men skulle gjerne hatt litt mer motor merker jeg nå Interiøret er M-Sport Sort Skinn. Sitter også 45mm H&R senkefjærer på bilen nå, men syns ikke den er lav nok. Sommerhjul og vinterhjul på bilen nå er 18" begge deler. Tar de viktigste tinga på utstyrslista: 337 M sportpakke 402 Panorama Glasstak 522 Xenon Light 540 Cruise Control 563 Lights Package 609 Navigation System Professional 6FL Usb-/audio Interface 676 Hifi Loudspeaker System 775 Individual Roof-lining Anthracite Planer med bilen: (Grønt er utført) BMW M-Performance Nyrer BMW M-Performance Splittere forran Shadowline Utvendig Rotiform 19" sommerhjul. Ac Schnitzer 20" sommerhjul Bilstein B14 Justerbart senkesett Sote ruter helt fram Led i angel eyes 4300k xenon i spredere. Led interiørlys Grundig polering med Swissvax. Behandle skinnseter med Swissvax Fjerne vindusvisker bak. Ordne BMW Apps, så jeg får spotify i CIC Få integrert en 10" Rockford Fosgate venstre side i bagasjerom. Så til litt bilder av bilen. Endret Mai 25, 2016 av Havlavs StigJ, Marius2002 og inetryconydot reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 E9x i facelift er flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Nydelig tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Grattis med ny bil! E91 LCI er fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Takker for det Veldig fornøyd med bilen hit til Litt nye planer jeg har kommet til ved litt tenking og bruk av bilen. Kom gjerne med ideer og innspill til hvor jeg får tak i ting Fjerne vindusvisker bak. Ordne BMW Apps, så jeg får spotify i CIC Få integrert en 10" Rockford Fosgate venstre side i bagasjerom. Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Gratulerer med knallfin e91lci. Har det selv, og er veldig fornøyd. Følger med videre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Svarte lister rundt vinduer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Svarte lister rundt vinduer? Svarte lister er det samme som shadowline, så det står på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Bah, så ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Shadowline er vel blank svart, tror man også får matt svarte lister om man verken har chrome eller shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Gratulerer med nydelig bil! Hvor kjøpte du LED pærer til angeleyes? Og hvordan gjøres installasjonen av disse? Må det ekstra motstander til? Såg direkte bra ut! Shadowline er vel blank svart, tror man også får matt svarte lister om man verken har chrome eller shadowline Vi har matt sort/gummi på vår, men på M-sport er shadowline (blank sort rundt vinduer og B-stolpe) standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 rette planene her! gjerne mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Lekker e91! Gratulerer! Fine planer også. Har du rom under gulvet i bagasjerommet? Der går det å sette inn en 10" sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Gratulerer med nydelig bil! Hvor kjøpte du LED pærer til angeleyes? Og hvordan gjøres installasjonen av disse? Må det ekstra motstander til? Såg direkte bra ut! Vi har matt sort/gummi på vår, men på M-sport er shadowline (blank sort rundt vinduer og B-stolpe) standard. Takk for det De var i bilen da jeg kjøpte den. Men jeg mener han sa de var fra GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 rette planene her! gjerne mer senk Hehe, ja mer senk er vell planen etterhvert Syns ikke den er lav nok Men alt annet skal prioriteres først Skal jeg først ha mer senk må jeg har justerbart, og da er det bare H&R som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå