Gå til innhold

Shattered's andre E46 - "Lynet"

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Thundercoil skrev:

Er enig i at det er en "drittmotor" pga ekkelt register osv., men med litt TRF-magi, så ble den faktisk tusen ganger lettere å leve med. Blir sånn den burde vært fra fabrikken :)

Tja, er faktisk veldig gira på å selge den nå :lol: Jeg vet ikke enda. Litt pga dører osv, og litt pga motor, men jeg vil helst ha E39 med manuelt gir og diesel og sekser, de er det ikke så mange av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det letteste å oppdrive, nei! Skjønner deg godt! :)

Innlegget mitt var mest rettet mot Gabz, som leter etter facelift 520d. Men har sagt det til ham før, så han vet det er mulig å gjøre akkurat den motoren litt bedre :P Karakteristikken er hovedgrunnen, og ikke nødvendigvis effektøkningen. De to henger gjerne sammen, men i de fleste tilfeller ønsker folk tuning, kun for effektøkningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Thundercoil skrev:

Ikke det letteste å oppdrive, nei! Skjønner deg godt! :)

Innlegget mitt var mest rettet mot Gabz, som leter etter facelift 520d. Men har sagt det til ham før, så han vet det er mulig å gjøre akkurat den motoren litt bedre :P Karakteristikken er hovedgrunnen, og ikke nødvendigvis effektøkningen. De to henger gjerne sammen, men i de fleste tilfeller ønsker folk tuning, kun for effektøkningen. 

Åja, sånn ja. Hehe.
Følger med her sjæl, dukker stadig opp noe. Nå ligger gamlebilen min der, hadde den vært eugodkjent hadde det faktisk vært interessant :P Har hatt et søk med bare manuelle biler en stund også, da jeg kjøpte den jeg har nå. Men jeg fjerna treer og la på begge typer gir:
http://www.finn.no/finn/car/used/result?YEAR_MODEL_TO=2003&enginefuel=0%2F2&carmodelmake=0%2F749&carmodelmake=1%2F749%2F2131&sort=0&alertId=11970695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...