Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 14 timer siden, DanielStance skrev: Diesel er bare stress! Bensin som er tingen! Noen har misforstått litt her hvorfor Gabz vil ha denne drittmotoren fatter jeg ikke, men diesel er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) Er enig i at det er en "drittmotor" pga ekkelt register osv., men med litt TRF-magi, så ble den faktisk tusen ganger lettere å leve med. Blir sånn den burde vært fra fabrikken Endret Februar 8, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 4 minutter siden, Thundercoil skrev: Er enig i at det er en "drittmotor" pga ekkelt register osv., men med litt TRF-magi, så ble den faktisk tusen ganger lettere å leve med. Blir sånn den burde vært fra fabrikken Tja, er faktisk veldig gira på å selge den nå Jeg vet ikke enda. Litt pga dører osv, og litt pga motor, men jeg vil helst ha E39 med manuelt gir og diesel og sekser, de er det ikke så mange av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Ikke det letteste å oppdrive, nei! Skjønner deg godt! Innlegget mitt var mest rettet mot Gabz, som leter etter facelift 520d. Men har sagt det til ham før, så han vet det er mulig å gjøre akkurat den motoren litt bedre Karakteristikken er hovedgrunnen, og ikke nødvendigvis effektøkningen. De to henger gjerne sammen, men i de fleste tilfeller ønsker folk tuning, kun for effektøkningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 3 minutter siden, Thundercoil skrev: Ikke det letteste å oppdrive, nei! Skjønner deg godt! Innlegget mitt var mest rettet mot Gabz, som leter etter facelift 520d. Men har sagt det til ham før, så han vet det er mulig å gjøre akkurat den motoren litt bedre Karakteristikken er hovedgrunnen, og ikke nødvendigvis effektøkningen. De to henger gjerne sammen, men i de fleste tilfeller ønsker folk tuning, kun for effektøkningen. Åja, sånn ja. Hehe. Følger med her sjæl, dukker stadig opp noe. Nå ligger gamlebilen min der, hadde den vært eugodkjent hadde det faktisk vært interessant Har hatt et søk med bare manuelle biler en stund også, da jeg kjøpte den jeg har nå. Men jeg fjerna treer og la på begge typer gir:http://www.finn.no/finn/car/used/result?YEAR_MODEL_TO=2003&enginefuel=0%2F2&carmodelmake=0%2F749&carmodelmake=1%2F749%2F2131&sort=0&alertId=11970695 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Ja, har hørt mye bra om TRF sitt arbeid på den, og er definitivt på prioriteringslisten når jeg kjøper meg en sånn. Dog blir det nok litt oppgradering av lyd osv. først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Sikkert lurt. Mitt råd er å vente til du er lei, så tune. Da får du en "ny" bil og en ny periode til å bli lei på nytt Men dere får ha lykke til med jakten, begge to. Blir spennende å se om dere ender opp med E39 med diesel, eller noe helt annet. Hehe. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 1 time siden, Shattered skrev: Noen har misforstått litt her hvorfor Gabz vil ha denne drittmotoren fatter jeg ikke, men diesel er tingen Misforstått? Bensinmotoren min bare går og går og går Ikke noe tull med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 Bmw i bukken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 Er så lei denne bilen at halvparten kunne vært nok. Oppdatering kommer Er i byttedeal med en med 525tdsa i øyeblikket, vurderer nesten å gjøre det, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Den bilen her ass Bytt til deg E39, du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 Nope! Jeg vil legge mer penger i en nyere bil bedre enn å kjøpe et vrak igjen! 320Schanke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Gjør som meg, kjøp bensinbil. Jeg ble mildt sakt møkklei av bmw diesel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Diesel er forbeholdt landbruksmaskiner...... stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 Bensin kommer ikke på tale etter å ha sett Gabz' 520ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå