Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 nydelig bil!!! bmw cab reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Takk Takk Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 Nyvasket bil😚 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 Gleder meg til varmen kommer tilbake nå😎 ogee1, tobiasw og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 Så dritt lei snø nå😭 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 Husker denne, utvilsomt en av de mest riktige F11 her inne. Blir spennende å følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 For en deilig bil ♥. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 43 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Husker denne, utvilsomt en av de mest riktige F11 her inne. Blir spennende å følge Ja absolutt en deilig bil. Men iår så forsvinner den,tar ut enten en ny G11 540i eller en ny M3. Så si fra om du kjenner noen som har lyst på en uvanlig F11😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 (endret) 34 minutter siden, sveigis skrev: For en deilig bil ♥. Kjøpe Sveigis?,hehe😊 Endret Mars 4, 2017 av bmw cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 On 8.11.2015 at 22.58, bmw cab skrev: Da er bilen klar for imorgen dagen og vinteren kan bare komme. Utført en nøye vask gjennom hele dagen og lagt på BMW sin egen voks for matte farger. Sliten nå Hvordan fikk du bakruteviskeren ut slik som på bildet? Føler jeg må knekke hele armen når jeg prøver lignende på min, så har byttet viskeren selv om jeg bare får løftet armen 2-3 cm ut fra vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 2 minutter siden, Daniel80 skrev: Hvordan fikk du bakruteviskeren ut slik som på bildet? Føler jeg må knekke hele armen når jeg prøver lignende på min, så har byttet viskeren selv om jeg bare får løftet armen 2-3 cm ut fra vinduet Det er egentlig bare å løfte den rett opp. Trenger ikke å bruke makt eller noe.Om din ikke vil opp,så prøv å sprut på litt WD40. Kan hende det har rustet opp litt der spenfjæra er montert. Men bruker du visker bak??Fy skamme seg,blir riper på glasset av det. Jeg har aldri brukt visker bak på min,eller noen av de x antall bilene jeg har hatt opp gjennom årene. Fikser ikke riper på glass eller lakk,jeg er en av de som har litt problemer i hodet,hehe😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 Go'bilen😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 4, 2017 Share Skrevet Mars 4, 2017 2 timer siden, bmw cab skrev: Kjøpe Sveigis?,hehe😊 Hehe,ja gjerne.:). Nei ,må nok vente litt her gitt men f10 /11 blir det når 61en blir byttet ut .:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 13 minutter siden, sveigis skrev: Hehe,ja gjerne.:). Nei ,må nok vente litt her gitt men f10 /11 blir det når 61en blir byttet ut .:) Hehe😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 2 timer siden, johnja skrev: Go'bilen😊😊 Hehe😊Skal selge den nå,kjøpe den tilbake?,hehe😝Skal ta ut en M3,M4 eller G11 540i nå snart. Skal høre med Helge når jeg får tid snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå