tpmek Skrevet August 18, 2018 Forfatter Share Skrevet August 18, 2018 Det siger sakte på frem. Oppdaget at celleverket til varmeapparatet har hatt en liten lekkasje, så her måtte jeg bestille ny. Men har fått på plass viskersystem varmeapparat og øvre dashboard.. Ble litt knoting da jeg har mistet en bildefil om hvordan allt var hengt på plass. Men Google er en god venn 👍 Eddy`s, danskiii og Pal Ostgard reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet September 11, 2018 Forfatter Share Skrevet September 11, 2018 Liten oppdatering, ikke mye gjort. skiftet varmeregister da det viste tegn til lekkasje. Montert front plate å tåkelys. Tar jo tid når allt skal vaskes rent å pent. Selvfølgelig var det sprekk i ene rammen til tåkelyset på høyre side. Så det blir å sondere etter litt erstaningsdeler fremover. Mangler også høyre soltakswire da det manglet en liten styretapp. Blir å montere skjermer, slik at jeg får justert inn igjen dørene korrekt. Nå er jo høsten på vei så blir muligens litt hyppigere oppdateringer 😉 BjornarHS, danskiii, mr.Wreckless og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 11, 2018 Share Skrevet September 11, 2018 Håper det kommer litt mere fremover, er så keen på se denne i sin helhet! tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 12, 2018 Share Skrevet September 12, 2018 Oooooh yeeeah 😁 Einig med @danskiii 😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet September 15, 2018 Forfatter Share Skrevet September 15, 2018 (endret) Litt lørdags syssel i dag. Viste seg at lykteringene i chrome ikke passet i det hele tatt. Etter litt fundering så ble det til å slipe ett spor slik at jeg fikk tredd lykten på plass. Og det passet som hånd i hanske. Ble meget fornøyd selv 👍😂 Endret September 15, 2018 av tpmek N williamwiers, norbakken, Ron Jeremy og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2018 Må visst på felgjakt. Dro frem felgene fra lager. Kunne ikke huske det var så mye dekkstrekk😂😂😂 Har fått litt deler til soltaket, så håper jeg får limt inn taktrekk med tilbehør når jeg kommer meg hjem fra denne offshore perioden 😤 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 6, 2018 Share Skrevet Oktober 6, 2018 Azev A 😍 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 6, 2018 Share Skrevet Oktober 6, 2018 15 timer siden, tpmek skrev: Må visst på felgjakt. Dro frem felgene fra lager. Kunne ikke huske det var så mye dekkstrekk😂😂😂 Har fått litt deler til soltaket, så håper jeg får limt inn taktrekk med tilbehør når jeg kommer meg hjem fra denne offshore perioden 😤 Neinei, med ein gang bilen står ordentlig på bakken så er det der ganske bra 🙂 Daniel. og tpmek reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2018 Går tregt om dagene. Mye andre ting som tar tiden min. Men fikk de siste delene på plass denne uken bla frontleppen. Øyvind L., Daniel., Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2018 Ikke mye gjort den siste tiden. travell hverdag med unger og bygging av spikertelt på fjellet 🤢 Montert og justert fanger bak. Gjenstår å montere gummilist. Må justere klipsene litt slik at mothakene går i lås i fangeren. BjornarHS, mr.Wreckless, Joachim S Hamar og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 14, 2018 Share Skrevet Desember 14, 2018 Gleder meg tilnå se denne ferdig, den fortjener denne statusen nå snart! tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2018 8 timer siden, danskiii skrev: Gleder meg tilnå se denne ferdig, den fortjener denne statusen nå snart! Målet var til sommeren da,men slik som det ser ut nå kan det faktisk spøke litt. Men plutselig så får jeg ånden over meg og da skjer ting fort. Har kjempet på fjellet med å ferdigstille spikertelt til campingvognen ( tupperwarebrakken) Dette har tatt mye lengre tid en planlagt. danskiii og Maxmek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2018 Fanger ferdig! danskiii, Ron Jeremy, Daniel. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 19, 2018 Share Skrevet Desember 19, 2018 Wooo hooo! 😀 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2018 Lager nye skumgummipolstringer laget meg en kniv av loddebolten slik at jeg kunne skjære bue og innvendig hjørne. Resten gikk med kokken i huset sin taggete brødkniv. Som vanlig fikk jeg skryt for å stikke ned i verkstedet med kjøkkenutstyret ..😂😂 danskiii og Pal Ostgard reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå