NilsP Skrevet Desember 23, 2018 Share Skrevet Desember 23, 2018 Her ja! her va jo skikkelig byggetråd, der du har vært flink til og få med alt arbeidet.. fanrastisk bra jobb! 🤩 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Desember 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2018 Limt opp nye asfaltmatter og skumgummi. Her ble det laget papirmal og skjært til. Kontaktlim på begge sider og montert. begynte å montere takisolasjonen, men må lime den i en togang. Ikke alltid like lett når man holder på aleine, så da må man være kreativ😂 danskiii, Joachim S Hamar og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2019 Så var helvette løs 😂😂 her må det strekkes å limes, samt skjære ut for soltaket. Her har jeg bare en sjanse Og bestemte meg for å få med meg litt ekspertise. Skal se om jeg kan få denne monteringen litt detaljert slik at andre kan få litt tips å triks. To be Continued👍 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 14, 2019 Share Skrevet Januar 14, 2019 Uuh! Utskjæring av tak! Lykke til 😅 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 15, 2019 Share Skrevet Januar 15, 2019 Gud hjelpe meg så eg hadde sveitta skulle eg dreve på med slikt. Er nok ingen Fikle-Mikkel eg ivertfall 😅 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Januar 21, 2019 Share Skrevet Januar 21, 2019 ser veldig bra ut! super tråd! gleder meg til å se mer! tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Januar 21, 2019 Share Skrevet Januar 21, 2019 Den jobben der gruer jeg meg til å. Men regner med du fikser det lett 😎 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2019 Har har vi begynt bak ved C stolpe og jobbet Oss fremover. Deretter strakk vi taket frem til front rute. Limte det så i døråpninger . Da var taket strekt fint opp. Varmet hjørnene forsiktig opp i soltak åpning og stakk en finger opp i buen i alle fire hjørner. Smurte lim og skar ut åpning. Da var det å begynne å strekke å snitte så lang på oppsiden så mulig, slik at ikke snittet vises innenfra. strøkent👍 marhag11, Pal Ostgard, M-jakob og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2019 Begynner å ligne på en bil😂 kan ikke huske sist jeg satt på plass vindu i pakning. Så det var frem med rute tau å plastverktøy. Fikk og på plass takrenne list. Må på jakt etter krom list til vinduskarm på døren da den gamle var veldig oppskrapet. Maxmek, norbakken og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 26, 2019 Share Skrevet Januar 26, 2019 Endelig en E30 med Chrome på 😍 tpmek og Sørlendingen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2019 Rengjøring av girkasse i dag. Ser at det og må byttes litt overførings fôringer. Siden girkassen lå bakerst i garasjen, fikk bilen kose seg litt i solen BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 28, 2019 Share Skrevet Januar 28, 2019 Se der ja! En stund siden den rullet ut på egne hjul sist nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2019 7 minutter siden, danskiii skrev: Se der ja! En stund siden den rullet ut på egne hjul sist nå Se om vi nærmer oss en oppstart om noen mnd 😳 NilsP, danskiii og RF91 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Februar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2019 Då har vi fått på plass innsug og oljedamprør. Har og fått rengjort ledningsnett og delvis montert det. Må få shainet dynamo og lakkert starter. Spjeldhuset må også få seg en makeover før det boltes fast . danskiii, RF91 og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 2, 2019 Share Skrevet Februar 2, 2019 Blir jo nesten som ny denne E30en Azev felgene ser veldig bra ut på E30 også Har du satt deg en tidsfrist på når du tenker/håper å få den ferdig, eller bare tar du alt som det kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå