tpmek Skrevet Mars 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2019 På 19.3.2019 den 10.00, RF91 skrev: Hadde den nye eit utløp meir/mindre enn den gamle sylindaren? Lurer på om ikkje det har med ABS/non-ABS å gjera, utan at eg skal vera så voldsomt påstandig på det 😅 Dreiv og styrte på med BKF'en på min eigen E30 når eg monterte M50 og eg enda opp med ein BKF med sylindar frå E60 🙂 320 i har to uttak nærmt bremsekraftforsterker og ett framme. Er omvendt på 325i så måtte lage nye lengre rør😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2019 Greit å ha tilgang til dreiebenk på jobb 👍👍 nye giroverførings foringer blir til. NilsP reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 12, 2019 Forfatter Share Skrevet April 12, 2019 Knegg😂 nytt equlizer rør. 70 blanke norske kroner. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 13, 2019 Forfatter Share Skrevet April 13, 2019 Da var driten på plass 🥳🥳 williamwiers, BjornarHS, norbakken og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 13, 2019 Share Skrevet April 13, 2019 Se der ja! Blir snart noen kilometer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 13, 2019 Forfatter Share Skrevet April 13, 2019 16 minutter siden, danskiii skrev: Se der ja! Blir snart noen kilometer her! Ja når jeg får igjen alle delene jeg har lånt vekk 😂😂 vinduer til dørene og det meste av tilskuddsluft slangene er enda ikke komt tilbake fra utlån 🤪 danskiii og NilsP reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 14, 2019 Share Skrevet April 14, 2019 Blir meget bra dette her tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Juni 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2019 (endret) Da har vi fått prøve startet. Startet med halve eksosen montert. Blir å hive opp mellomaksel og resten av eksosen. Så da gjenstår litt justering av tenning å CO. 2FC7FAE9-A945-4611-B461-25CA92228DB0.MP4 Endret Juni 2, 2019 av tpmek Daniel., Eddy`s, Joachim S Hamar og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2019 Share Skrevet September 3, 2019 Hvordan står det til her? Kom den på veien i sommer? Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet September 16, 2019 Forfatter Share Skrevet September 16, 2019 På 4.9.2019 den 0.06, Daniel. skrev: Hvordan står det til her? Kom den på veien i sommer? Nei den gjorde ikke det Nå er høsten på vei,så det blir vel noen timer når jeg får ånden over meg igjen. Trenger litt små knask som drivakslinger-låselist for bak og frontvindu. Mangler også en chrome list rundt vinduskanten på førerdør. Ellers så er vel det meste av deler på plass. Er vel mye viljen det står på,men som nevnt tidligere så krever det litt med hus og heim, og tre gutter i i alderen 2x5 å 11år Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2020 Da har jeg endelig fått ånden over meg. Montert listverk rundt dører. Dørtrekk/speil. lagt inn teppe og montert sider i baksetet. Litt rens av stoler og benker før jeg monterer det. så Nå blir det videre å bestille frontvindu og listverk til front/bakvindu. Nye speilglass må jeg og ha. kjøper meg også to nye drivakslinger, da de som lå på hyllen var usedvanlig slakk i 😂😂 så sjansen for at denne blir å se i Bergenstrafikken i år har aldri vært bedre🧐 Daniel., williamwiers, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Januar 5, 2020 Share Skrevet Januar 5, 2020 37 minutter siden, tpmek skrev: Da har jeg endelig fått ånden over meg. Montert listverk rundt dører. Dørtrekk/speil. lagt inn teppe og montert sider i baksetet. Litt rens av stoler og benker før jeg monterer det. så Nå blir det videre å bestille frontvindu og listverk til front/bakvindu. Nye speilglass må jeg og ha. kjøper meg også to nye drivakslinger, da de som lå på hyllen var usedvanlig slakk i 😂😂 så sjansen for at denne blir å se i Bergenstrafikken i år har aldri vært bedre🧐 Litt av et prosjekt, ser meeeeget bra ut dette her! tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2020 1 time siden, michaelskare skrev: Litt av et prosjekt, ser meeeeget bra ut dette her! Nja ikke helt fornøyd med chromelister. Ikke lett å få tak i noen som strøkne. Men nå skal den på veien i første omgang, så kan delejakten fortsette på sidelinjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 5, 2020 Share Skrevet Januar 5, 2020 deer ja. etterlengtet oppdatering tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2020 Da har helgen gått med til rensing av interiør . Rart å se at det kryper sammen etter 5 år på loftet. norbakken, danskiii, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå