Ole M.Haraldstad Skrevet April 11, 2021 Share Skrevet April 11, 2021 De passet kjempefint på railen min de støttene 👌 Tusen takk for at du er så flink å lager deler til meg 😁😁 Kanskje jeg skulle fått oopdatert litt i min tråd snart og. JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mai 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2021 Blei en liten økt på selveste 17. Mai 😁 Nedre festene til olje kjøler er knekt til og "captive nuts" er på plass. De fikk en runde med sandblåser'n før første lag med grunning be lagt. danskiii, hsd og Zeveren reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Mai 18, 2021 Share Skrevet Mai 18, 2021 Liker hvordan du prioriterer nasjonaldagen, rett og slett litt misunnelig 😁 JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 18, 2021 Share Skrevet Mai 18, 2021 On 4/11/2021 at 8:11 AM, JE said: Enda litt mere avsporing, om ikke annet så er det til både e30 og m10 😏 Jeg har knekt feste til fuelrail på m10 tidligere, med det resultat at ene dysa har hoppa av og bensin har fossa ut. Ole Martin (OMH) har hatt samme sak to ganger også på m10. Så da blei det å maskinere ett par "støtte braketter" som i første omgang havner på Ole Martin sin m10, da den blir klar for årets sesong, noe min definitivt ikke blir.. De rosa mellomstykkene blir enten fjerna, eller eloksert eventuelt lakka. Om jeg går over fra mekaniske injektorer så bestiller jeg slike av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 På 18.5.2021 den 13.17, danskiii skrev: Om jeg går over fra mekaniske injektorer så bestiller jeg slike av deg Det spørs hvordan det blir med leveringstid da 🤔😆 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet September 28, 2021 Forfatter Share Skrevet September 28, 2021 (endret) På tide med en liten oppdatering. E30'n henger i bukken, men det skjer desverre lite. Har fått laga ny stuss til varmeregisteret, da røret må legges om pga motoren er flytta bakover. Utover det, så går det i flislegging om dagen.. Endret September 28, 2021 av JE volvobrage, tpmek, hsd og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Oktober 2, 2021 Share Skrevet Oktober 2, 2021 Lest gjennom tråden, ser veldig bra ut👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlendingen Skrevet November 7, 2021 Share Skrevet November 7, 2021 Følger med her, må si jeg er imponert av arbeidet ditt😊 JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Februar 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2022 På 2.10.2021 den 16.29, Glenny93 skrev: Lest gjennom tråden, ser veldig bra ut👏🏻 Takk 😁 På 7.11.2021 den 1.16, Sørlendingen skrev: Følger med her, må si jeg er imponert av arbeidet ditt😊 Takk 😁 Har være veldig mye frem og tilbake ang catch tank, om man skulle lage sjøl 3ller kjøpe noe ferdig. Er fan av å lage ting sjøl, men denne gangen blei det ett nuke produkt. Blei litt fra om tilbake med plassering, pga det er 1L varianten, så den er Litt lang. Til slutt så endte den her; hsd, danskiii, tpmek og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2022 (endret) Blir å bruke begge inntaka på catch tanken, den originale stussen til ånding på m10 toppdeksel er litt vel liten, så da blir det å modde litt.. Siden det er er 2 x an10 på catch tanken endte jeg opp med å lage en adapter som skal sveises på toppdekselet. Siden det altid er litt spennede med gammal støpe alu, så er det greit å test sveise noen larver. Endret Februar 14, 2022 av JE danskiii, ogee1 og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Februar 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2022 Det går i godt og blanda om dagen.. Testing av Pulverlakkering på toppdeksel med krympelakk. Litt mere testing; denne gang av tilsats til sveising av kjølekanaler i topp. Planen er å sveise igjen alle kjølekanalene for så å borre / frese opp i samme dimmensjon som det er i toppakningen. Olaandref, Glenny93, Bimmerlorris og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2022 Tilbake til catch tanken.. 🤔 Fant ut at det kanskje er greit å utvide støtte braketten litt, m10 har ganske mye vibrasjoner og to an10 slager blir ganske stivt, selv om de har litt bue. Så det blei ett stag til, bort til innerskjerm. Fant så ut at det blei litt vel massivt, så etter opp mot 10 oppspenninger i fresen, blei det det vesentlig slankere og penere. 😁 For å få det til å bli enda litt mer diskret, blei det pulverlakkert sort matt, sammen med slangeklemmene som holder tanken til braketten som er sveist i rammevangen. hsd, ogee1, Vegard_ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 7, 2022 Share Skrevet Mars 7, 2022 bra arbeid:) krympelakk er fine greier,alt ser så proft ut med d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2022 På 7.3.2022 den 17.11, Glenny93 skrev: bra arbeid:) krympelakk er fine greier,alt ser så proft ut med d Takk 😁 Mye blir bedre med litt lakk 🥳 Blei litt mer pusling med "test" toppen. Ser ut til at det funka greit med forvarming og en kontrollert ettervarming / avkjøling hsd, Vegard_ og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlendingen Skrevet Juni 2, 2022 Share Skrevet Juni 2, 2022 Fått gjort noe mer med bilen? Er helt imponert over det du har gjort til nå. Liker at du prøver å lage til ting mest mulig selv🤘😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå