EDH_Performance Skrevet Februar 3, 2017 Share Skrevet Februar 3, 2017 17 timer siden, JE skrev: Takk Har fulgt med på tråden din. Du har laga en intercooler som passer godt i fronten, hvordan blir det med plass til radiator og vifte når du har intercooleren i motorrommet og m21? Har måtte bygge om til multireim istedenfor 3 spors v-reim:) så går akkurat med noen cm's klaring til radiator:) Vifte blir en el vifte inni frontstykket, går akkurat med 16" om jeg ikke husker helt feil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Februar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2017 (endret) Har bygd om diffbremsen fra sliten 2 clutch til 4 clutch med kit fra bimmerdiffs.com, glemte desverre å ta bilder underveis For å få plass til 4 lameller så må endelokket freses av ca 4 mm, resten av ombyggingen består kun i å montere delene i riktig rekkefølge. Endret August 13, 2017 av JE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2017 (endret) Endelig skjer det litt igjen! Er nesten ferdig med å punkte opp grenrøret, gjenstår kun røret til WG`n. Endret August 13, 2017 av JE Are., tpmek og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2017 (endret) Fikk tilpassa og punkta opp WG røret, men glemte å ta bilde. Begynte på ombygging og tilpassing av intercooler, to blir èn Blei ferdig med tanken på fører siden av registeret i kveld Radiatoren som skal brukes, den må også moddes litt for å passe. Endret August 12, 2017 av JE tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Sveiseferdighetene sitter som en kule ser jeg. Gøyt å se 👌 JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Veldig nice JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2017 (endret) On 3/14/2017 at 22.03, tpmek skrev: Sveiseferdighetene sitter som en kule ser jeg. Gøyt å se 👌 Takk On 3/15/2017 at 0.49, Gabz skrev: Veldig nice Takk Noe alla dette blir det vel etter hvert Fikk laga ferdig tanken på passasjer siden, men gikk tom for gass akkurat når jeg skulle sveise fast tanken i registeret 😣 Endret August 12, 2017 av JE tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2017 (endret) Er nesten ferdig med å helsveise grenrøret, er bare noe småtteri igjen. Blir ganske greit resultat når man bruker bakgass Endret August 12, 2017 av JE williamwiers, hsd, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2017 (endret) Fikk punkta opp gjenge hylsene til eksos-temp sensorene, blir tight med isolasjon på eksoshuset, pluggkabler osv, men det går nok Skal sveise inn en gjenge hylse i collectoren også slik at man kan måle mottrykk. Endret August 5, 2017 av JE Nyheim, hsd, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 22, 2017 Share Skrevet Mars 22, 2017 Digga arbeidet ditt JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2017 (endret) On 3/22/2017 at 22.44, RF91 skrev: Digga arbeidet ditt Takk! Starta dagen i går med å helsveise gjengehylsene til sensorene ser jaggu ut til at plasseringen blei rimelig grei og. Sveisa på den andre tanken på intercoolern, og lagde meg en blindeplugg for å trykkteste. Starta med å trykke opp til 3 bar, for å gå over med såpevann for å være sikker på at det ikke var noen lekkasjer. Trykka så opp til 5 bar for å være sikker på at det ikke skal bli noe problemer. Stod i et annet rom og økte trykket gradvis for å være på den sikre siden Så var det tid for prøvemontering. Blir å bestille overgang fra 3" til 2,5" og 2,5" 90* albue fra do88 for å ferdigstille trykkrøret før intercooler. Endret August 5, 2017 av JE tommyheimberg, tpmek, janerik171187 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 Flott arbeid her, ja! JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2017 (endret) On 3/25/2017 at 1.40, Gabz skrev: Flott arbeid her, ja! Takk Rakk en liten økt i garasjen i kveld, så da blei det å fortsette litt på innsuget. Punkta opp for prøvemontering ferdig helsveisa Endret August 5, 2017 av JE tpmek, RF91, Nyheim og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 imponerende arbeid må jeg si! JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 (endret) On 3/26/2017 at 0.04, danskiii skrev: imponerende arbeid må jeg si! Takk Mens jeg venter på litt rør og bend fra do88, så blei det til å begynne å tilpasse radiator og v70 vifta. blei en god del "klipp og lim" for å få vifta til å passe til radiatoren Endret August 5, 2017 av JE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå