ErikTveit Skrevet November 16, 2016 Forfatter Share Skrevet November 16, 2016 9 timer siden, Eivimath skrev: Der kom bildene ja Ser bra ut, men jeg skjønner hva du mener med at den henger litt langt ned Ser veldig bra ut med faceliftrompa! Må få fikset det, må vell gjør som de andre, få tak i 335 brønn. Jo takk! 8 timer siden, Anderspr0 skrev: Du vet ikke hvordan det er å bytte den flexi-koblingen i framkant av eksos der? Min har begynt å løsne i "nettet", og har en harry grum lyd nå :') Verkstedet mente de måtte demontere partikkelfilter osv, og delen til 250kr ble kostende 4000 På M47 motoren er ikke dette noe problem. For verkstedet blir de timene som gjør det dyrt. Er litt plukk og diverse. Har du litt kunnskaper fikser du det fint selv. Eller du kan spare pengene å kjøpe downpipe istedenfor å heller ha grom lyd hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet November 17, 2016 Share Skrevet November 17, 2016 16 timer siden, ErikTveit skrev: Må få fikset det, må vell gjør som de andre, få tak i 335 brønn. Jo takk! På M47 motoren er ikke dette noe problem. For verkstedet blir de timene som gjør det dyrt. Er litt plukk og diverse. Har du litt kunnskaper fikser du det fint selv. Eller du kan spare pengene å kjøpe downpipe istedenfor å heller ha grom lyd hele veien Vurderte "Fiberfix", som vistnok skal tåle høye temperaturer og herde, noe jeg forøvrig har liggende. Er jo ikke noe problem med rust. Mulig det blir litt gjerrigknark.no men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 Bilen har fått litt (mye) kosmetisk pleie av meg og en som kan mye mer https://www.detailersclub.no/forums/topic/28940-ss-bmw-320d-arctic-metallic/ tennbrikket, Freakshow og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Desember 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2016 Er vell greit å ha på lyd for å skjønne poenget med videoen, men kan være lurt å ikke ha den på maks.. 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 4, 2016 Share Skrevet Desember 4, 2016 Var litt å jobbe med Bra du fikk orden på lakken! Detailerne må ha lav timeslønn, for de har brukt maange timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Februar 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2017 Skitten bil I know 😂 men har selv sveist inn to lyddempere med 3,5" stuss, hevet hele eksosen bak slik "Y-stykket" ikke synes så godt bakfra. Så føler bilen er komplett bakfra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Februar 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2017 Velfortjent vask! Før Prickbort opp til vinduer, rim7 i felger. Autofoam på resten etter bilde ble tatt Etterpå Bonus bilde av skum som har frosset Freakshow og wSax reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomi E91 Skrevet Februar 7, 2017 Share Skrevet Februar 7, 2017 On Saturday, February 04, 2017 at 15.20, ErikTveit skrev: Skitten bil I know 😂 men har selv sveist inn to lyddempere med 3,5" stuss, hevet hele eksosen bak slik "Y-stykket" ikke synes så godt bakfra. Så føler bilen er komplett bakfra nå. Dette såg mye bedre ut! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 Liten oppdatering. Kom over ett brukt svart delskinn/alcantara interiør med sportsstoler og varme. Manuell justering og uten minne. Så da venter jeg på at bring gjør sitt og får det til meg slik jeg kan sette det i. Blir greit stor oppgradering å gå ifra std stoff seter uten varme til dette 👌👍 Slenger med to vinterstuk bilder 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 Liten vaske dag og bytta om til sommerhjul 👍 Skal få til bilder av interiøret så snart jeg har fått koblet opp varme i setene. Har kjøpt facelift xenon lykter, har bestilt LCI panser og m-sport front fanger. Så skjer litt her framover. Walkabout og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet April 23, 2017 Forfatter Share Skrevet April 23, 2017 Xenon LCI lykter retrofit done 😀 Passe fornøyd med styrken på ringene 😎 fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Juni 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2017 Liten oppdatering. Fått kjøpt hjem m-sport lci fanger som trenger lakkering. Må få gang å kjøpt lci panser og... Har plukket Webasto ifra E91 delebil, så den skal monteres før vinteren kommer. Bestilte CIC sist uke med 8,8" skjerm og combox. Må få kjøpt mobridge til denne sånn jeg får dab+. Planen er bmwapps og alt det kjekke man får med CIC med combox. Sto mellom NBT og CIC men valgte CIC pga pris og at det finnes i E9x originalt. Må også få kjøpt nye sommerfelger slik de jeg har nå (style m193) kan sendes innpå retting og lakkering og brukes som vinterfelger. 😊😊 papertiger, Freakshow og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 26, 2017 Share Skrevet Juni 26, 2017 Lekkert! Du har forvandlet e91 fullstendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet August 6, 2017 Forfatter Share Skrevet August 6, 2017 Er egentlig vannvittig dårlig på bilder under prosjektene mine. Så nå er CIC m/combox i boks! Style 359 replica 19" felger er bestilt. M-sport LCI front fanger jeg hadde kjøpt såg mye bedre ut på finn enn når jeg fikk den, så der må jeg kjøpe ny før jeg kan sende fanger, lci panser, lci speil og orignal haifinne inn til lakkering. (Ja jeg skal kappe hull i taket til original antenne) papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Desember 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2017 Mangler kun leppe, lci speil og haifinne nå. 😀 (og lyktespyling😅) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå