Oterpoter Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 Hei, Har en E70 der det ikke virker som om webasto fjernkontroll snakker med bilen. Finnes det en prosedyre for å re-paire denne? Fant en YouTube på dette for en E90/E91 men fikk ikke dette til å virke. sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 Ja: sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oterpoter Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 42 minutes ago, E.C. said: Ja: Mener det er dette jeg har prøvd, men får ikke "check back" signal fra bilen. Noe annet som kan være feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 4 Share Skrevet Januar 4 Nytt batteri i nøkkelen antar jeg? Kan i verste fall være ødelagt nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oterpoter Skrevet Lørdag kl. 15:00 Share Skrevet Lørdag kl. 15:00 59 minutes ago, E.C. said: Nytt batteri i nøkkelen antar jeg? Kan i verste fall være ødelagt nøkkel. Ja nytt batteri. Kommer til siste punktet i paringen med oransje blink, men ingen bekreftelse fra bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå