Knut Sverre Furuli Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 Kjøpe nylig en 320d x-drive 2014 modell, ser på utstyrslista at den er levert med kode 544 cruise control with braking function. Er dette det samme som aktiv cruise controll. Bilen er ikke utstyrt med radar i nedre del av grillen, men har et kamera montert under det innvendige speilet. Testet cruise controllen i går å fikk den ikke til å bremse/følge trafikk. Har heller ikke fått frem trafikksikiltvisning, trodde dette var mulig med kombi-instument med utøket innhold(kode6WA)
ahj Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 Det er bare st den holder farten i nedover også. Knut Sverre Furuli reagerte på dette 1
Clevion Skrevet Desember 20, 2015 Skrevet Desember 20, 2015 Ikke det samme, siden med aktiv cruise control ville det stått "med stop & go", brake funksjonen er bare at den ikke lar bilen øke farta noe særlig i nedoverbakker. Koden til med stop & go er S5DFA, er værtfall det på min E60. Knut Sverre Furuli reagerte på dette 1
Knut Sverre Furuli Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Skrevet Desember 21, 2015 Takk for svar. Vet noen om det er mulig å få skilt visning med kode 6WA instrumentcluster with extended content. Eller må man ha noe ekstra utover dette. Skjønner ikke hvorfor jeg har en kameralignende sak under det innvendige speilet, mulig det har noe med adaptive lys eller automatisk nedblending.
Clevion Skrevet Desember 21, 2015 Skrevet Desember 21, 2015 Takk for svar. Vet noen om det er mulig å få skilt visning med kode 6WA instrumentcluster with extended content. Eller må man ha noe ekstra utover dette. Skjønner ikke hvorfor jeg har en kameralignende sak under det innvendige speilet, mulig det har noe med adaptive lys eller automatisk nedblending. Tenker du på den røde "klumpen" under speilet? Isåfall så er vel det bare alarmen. Det kan vel gå an å få inn extendend cluster, men det bør du høre med en BMW forhandler om.
E.H.D Skrevet Desember 21, 2015 Skrevet Desember 21, 2015 Trafikkskiltvisning er en egen kode, 8TH. Velkommen hit forresten, ser ut som en flott F31 du har kjøpt. Knut Sverre Furuli reagerte på dette 1
Knut Sverre Furuli Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Skrevet Desember 21, 2015 Jeg er godt fornøyd med bilen så langt, men fikk ikke så detaljerte opplysninger fra forhandler som jeg hadde håpet. Trodde den var bedre utstyrt, men det ble litt hastverk. Hadde kvitta meg med en E61 525 nylig og kona måtte ha bil for å komme seg på jobb. Regner med flere kjenner seg igjen ved bytte av bil. Ser ut til at dette er et godt fora med mange kunskapsrike folk. Takk for god hjelp. ☺ bmwfan reagerte på dette 1
Otis Skrevet Desember 21, 2015 Skrevet Desember 21, 2015 Foritt vedkommende så er ikke bilkjøp noe man forhaster seg med. Dessverre bikker jeg over til den siden at jeg aldri blir ferdig å se etter bil. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Clevion Skrevet Desember 22, 2015 Skrevet Desember 22, 2015 Otis, godt jeg ikke er alene, titter vær dag. Selvom jeg er fornøyd med den jeg har nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå