mowz Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 Akkurat nå, Slavearbeider'n skrev: Nå er min så langt i fra orginal du kommer. Den har alt jeg hadde som krav da jeg leita etter ny bil da. Sinter clutch, oppgradert kjøling, 100% quaife brems. Gromt understell, polyforinger nesten overalt, halvbur og ribba interiør. Jeg er hjempehappy. En vanvittig morsom bil rett frem og i svinger. En veldig leken bil som slipper ved litt gasspådrag og litt rattutslag og med null elentronikk som ødelegger kreopplevelse. Eneste sammenlikningsgrunnlaget jeg har er E39 M5 som jeg hadde ett år og E46 M3 jeg kjørte i 10 min. Kan tenke meg de eldre er morsomme i og med at de veier så lite. Selv om de nyere har mer effekt så er det liksom noe med mindre vekt og en lettstyrt bil! En E30 M3 er jo perfekt eksempel, går jo ikke veldig godt per dagens standard men er veldig morsomme å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Nei. Det morsomste er tullinger i Tesla som har kjøpt seg støvsuger for å få litt ekstra ponnier under panseret. Haha. Synes ikke de er morsomme i det hele tatt jeg, kommer ikke forbi de med motorsykkelen på vei til jobb engang for de er så brede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 3 minutter siden, mowz skrev: Haha. Synes ikke de er morsomme i det hele tatt jeg, kommer ikke forbi de med motorsykkelen på vei til jobb engang for de er så brede Brede og fæle de bilene. Men det er gøy å se uttrykket dems når dem ser at en 20-30 år gammal bil holder følge med deres elektriske nyvinning som vistnok skal være det beste, riktig nok når du passerer 160 kmt vel og merke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 Akkurat nå, Slavearbeider'n skrev: Brede og fæle de bilene. Men det er gøy å se uttrykket dems når dem ser at en 20-30 år gammal bil holder følge med deres elektriske nyvinning som vistnok skal være det beste, riktig nok når du passerer 160 kmt vel og merke da Ja de er vel kongene ut av lyskryssene men ellers går det dårlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 2 minutter siden, mowz skrev: Ja de er vel kongene ut av lyskryssene men ellers går det dårlig.... Og i summene stillhet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 Akkurat nå, Slavearbeider'n skrev: Og i summene stillhet.... Skikkelig kosebil, den du tar ut på søndagen for å kjøre deg en tur Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 24, 2019 Forfatter Share Skrevet April 24, 2019 (endret) Da dukket det opp en pakke fra Supersprint Har også fått på nye dekselet på alcantara M-performance rattet. Ikke store forskjellen men ser mye bedre ut Endret April 24, 2019 av mowz Magnus., Runey, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 29, 2019 Forfatter Share Skrevet April 29, 2019 (endret) Da ble det bestilt billetter til MotoGP runden i Misano Blir nok en tur innom både Ducati og Ferrari Museum også! Endret April 29, 2019 av mowz Tollefsen, TRF og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Hva skal du med røret fra Supersprint? mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 30, 2019 Forfatter Share Skrevet April 30, 2019 1 time siden, ahj skrev: Hva skal du med røret fra Supersprint? Tenkte jeg skulle montere det på bilen jeg da 😊 noen andre forslag? 🤣 hehe StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 34 minutter siden, mowz skrev: Tenkte jeg skulle montere det på bilen jeg da 😊 noen andre forslag? 🤣 hehe Hmmm 🤔 Og jeg som trodde du skulle ha takstativ av dette 😂 mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 30, 2019 Forfatter Share Skrevet April 30, 2019 1 time siden, ahj skrev: Hmmm 🤔 Og jeg som trodde du skulle ha takstativ av dette 😂 Hvordan i all verden visste du det??! hehe Skal til QuickFix når jeg får bilen EU godkjent for å bytte ventilfjærer så tenkte å få litt mer lyd i den samtidig. Litt spent på "droning" men må bare prøve Det kostet ikke all verden og er ikke all verdens og skru av igjen hvis det ikke svarer til forventningene... Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2019 (endret) Da fikk jeg endelig bilen EU godkjent, er som alltid litt sent ute. Fikk feil på slark i styrestag, soting av ruter framme, måtte bytte frontrute og manglet refleksvest. Men nå er'n godkjent Digg Har også hatt den på original mapping under EU kontroll for sikkerhets skyld. Så da tok jeg og sjekket ut hva Awron displayet viste av effekt og dreiemoment på org mapping og da viste den faktisk ganske spot on på effekt (200hk), men litt for lavt på dreiemoment (405Nm skal vel være 450Nm). Mener TRF benket ca 205hk uten dpf på denne. På steg 4 viser den rett over 400hk og 700Nm, mulig den kommer over visse grenser som gjør at den viser litt feil på høyere effekt, ut ifra steg 4 data skal det være rundt 305 hjulhester som tilsvarer ca 360hk regner man med 15% tap. Litt kjedelig å kjøre org effekt merket jeg Org: Steg 4 Endret Mai 8, 2019 av mowz Tollefsen, Daniel., ChrisP og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2019 Og nei oljetempen var ikke -3C under kjøringen på nederste bildet , men hadde ikke fått montert olje-temp-sensoren i bunnpanna på det tidspunktet så den lå bare løst i motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 Er litt fancy den skjermen der 🤔 Men hvorfor er alt på tysk på Steg 4 og engelsk på original? mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå