Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har funnet et par brukte front lamper som jeg kunne tenke meg til min bil da denne ikke har linser og angel eyes, vil disse passe på min 05 mod ?

post-52025-0-90744700-1451584400_thumb.j

post-52025-0-34822100-1451584415_thumb.j

Endret av Tom K
Skrevet

Min har xenon originalt, en mangler ae , lyktespyler mangler også ......kanskje fordi det er import,

Skrevet (endret)

Ser ut som det skal faktisk gå :smile: Se link: http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=PE11-EUR-04-2008-E83N-BMW-X3_20d&mg=63&sg=05&diagId=63_0972&q=63123456035.

du vil få opp att de nye superseds de gamle nr som er til pre faceliften. mulig du må kode disse nye lyktene i lm modulen. Og at det finnes forskjeller med tanke på afs og slikt. bruk realoem.com og gå banas sjekk opp mot utsyrskode og orginalnr at det er riktig i forhold til det du ønsker. 

lyktene passer i allefall inn. 

Men du må bytte begge, da reflekoren er annerledes. Men regner ikke med at du bare kjøper en facelift lampe. 

Endret av Sand1
Skrevet

Er denne kodingen noe som må gjøres på merkeverksted eller finnes det forum medlememer som har slikt urstyr ?

Skrevet

Må si jeg er imponert over BMW i Fredrikstad......ringte å spurte om de visste om facelift lyktene måtte kodes til min bil for å fungere men det visste de ikke, å hvis de måtte kodes så kunne de ikke gjøre det, de kunne bare kode deler som var produsert til min bil.....så hvis jeg kolliderer å lyktene mine knuser så kan de da altså IKKE reparer min bil ? men det kunne hende noen hadde pirat utstyr i garasjen som kunne gjøre dette for meg hehe

Skrevet

Standard svar det. :)

Jeg tror forøvrig ikke disse må kodes, men det kan hende koblingene er litt annerledes, slik at du muligens må gjøre noe der.

Skrevet

så hvis jeg kolliderer å lyktene mine knuser så kan de da altså IKKE reparer min bil ?

Joda, men da setter de på nye lykter som er lik de du har i dag.

Jeg synes ikke det er så rart at BMW-verkstedene ikke er opplært til å bygge om bilene til noe annet enn originalt. Tror de har ganske mye å henge med på av opplæring bare for å holde seg oppdatert på alle standardmodellene som er i sirkulasjon.

Skrevet

I dag kom lyktene, 100% strøkne.......men......det mangler ballast og pæreholder i begge lampene, hvor får jeg tak i dette brukt eller nytt til en billig penge ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...