Gabz Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Møtte Fahad i går for å knipse noen vinterbilder av den utrolig fete F10'en hans. Veldig hyggelig kar! Her er da resultatet Si gjerne hva dere synes! Ta en titt på andre bilder jeg har tatt, og lik gjerne også siden her: Gabz Photography Bare å ta kontakt om du ønsker bilder av din bil eller annet Kjennern, figgen, stig. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Tøffe bilder av en stilig bil! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 nydelige bilder gabz! og ikke minst nydelig bil!! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) Tusen takk for drit kule bilder, Gabz! Du er dyktig Endret Januar 5, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Hjertelig takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Kule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Kule bilder i snøværet. Bildene hadde blitt enda bedre med bedre optikk, gjerne noe med større blenderåpning som kan gi mer diffus bakgrunn. Kortere lukkertid hadde også gjort at du hadde fått fryst bevegelsen enda mer av den fallende snøen . tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 (endret) Takktakk! Har bare billige objektiver som jeg har ønsket å oppgradere lenge. Nå er kameraet mitt ødelagt (lånte dama sitt her) så skal selge objektivene og gå over til Nikon. Da blir det nok bedre bilder etterhvert som jeg får handlet nye objektiver også. De jeg bruker nå er lite lyssterke (typ 3.5 minimum på alle) så får ikke lekt så mye med det dessverre. Endret Januar 5, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Kjempeflotte bilder av en utrolig strøken bil Kult med fotoshoot i snøvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Tusen takk for det! Ja, synes det hjalp på stemningen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Satt og leste nedover og tenkte å foreslå at du kunne prøve noen av mine objektiver for å se om du kunne tenke deg de samme selv hvis du hadde Canon kamera, men så ser jeg jo at du skal hoppe over til Nikon leiren... Ellers er bildene bra! Du er flink til å finne fine lokasjoner og bra vinkler på bildene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Takk for det! Ja, blir nok Nikon. Har allerede solgt objektivene mine Men tusen takk for tilbudet, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå