Gabz Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Tenkju! Tror det blir 225, for da blir det cirka likt strekk som 255 bak. Får heller bli smalere dekk når jeg får senket, ellers ser det bare dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Nå er det virkelig på tide med bremsebytte, så bestilte en liten haug i stad. Så bremseskiver og -klosser foran og bak, samt håndbrekksko og fjærer er på vei. Bestilte også noen andre klips og skruer jeg trengte. Oppdatering kommer når det monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Må ha en liten service på håndbrekket mitt selv, så bare sleng med bilder når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Hehe, will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Oooog siden jeg glemte det i går, så bestilte jeg også multireim og AC-reim i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Knipset noen kjappe bilder i går kveld Må virkelig få kjøpt meg noe nytt fotoutstyr snart.. Gorg og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 8 minutter siden, Gabz skrev: Knipset noen kjappe bilder i går kveld Må virkelig få kjøpt meg noe nytt fotoutstyr snart.. Tror du skal kjøpe deg senk først Gabz..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Haha, det er prioritert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Og et til! Redigert bilen littegranne lavere her da men HenrikSolberg, Shattered, Christer B og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Det var et litt kult bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 (endret) Bra bilde ! 😉 Endret Mars 31, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 (endret) Takk boys! Var egentlig et ganske ræva bilde, men så prøvde jeg litt kjapp redigering i PS før jeg la meg for å se om jeg kunne forbedre det litt, og synes det ble litt kult Ligger en liten timelapse av det her: La for øvrig merke til mange feil i etterkant, men er ikke akkurat et galleribilde, er bare litt leking fordi jeg kjedet meg Endret Mars 31, 2016 av Gabz bimmerole94, Gorg, LK og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Da har alt av bremser og reimer kommet i posten Må få montert snart, bremsene skriker mye for tiden og er ikke mye igjen der.. Støver fælt også. Fikk også klipsene så var på tide å fikse dette her: Stripset nederst først (beklager møkkete bil): Og satt inn et par klips: Ser mye bedre ut! Men ene skruen og klipsen får jeg ikke montert.. Klipshullet i fronten på kanalen er rustet og ene skruen skulle sitte i det panelet som jeg har fjernet. Men skal montere den andre skruen nederst snart da. Var også på treff i dag ved Østfoldhallene. Mye fine biler og folk, men ble ikke noe bilder der. Anyways, oppdatering kommer når bremser blir montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 Blir montering av bremser og reimer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Begynner å bli bra nå gabz når kommer senk ? Gøy når man kan litt i photoshop, gir fort mye mer spennede bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå