Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det bestilt litt godsaker!

-M5-fanger foran
-M5-fanger bak
-M5-spoiler til koffertlokk
-Hvite sideblinklys

..og når det er i hus så blir bilen levert til rustfjerning og lakkering :) Gleder meg veldig! Neste lønning blir det også coilovers, smalere framdekk (går fra 235 til 225), hjulstilling og godkjenning av både coilovers og hjul.

Var litt usikker på om jeg ville ha M-fanger foran, men tenkte at det var greit å ta i sammen slengen da jeg får god pris på lakkering nå. I verstefall har jeg jo originalfangeren liggende.. Jaja, blir nå pent uansett! Bakfangeren og spoileren er jo et must. Tror kanskje også at jeg blender lyktespylerne da det er penere uten. Har jo bare halogen uansett. Ooog jeg må nok få på en dobbel endestuss siden det ellers blir veldig tomt det.

Så det ikke bare blir tekst så får jeg ta med et par inspirasjonsbilder av bil med M-pakke i samme farge:

11rchhe.jpg

6zae76.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, slått på stortromma idag du. Det blir bra det her :D Etter vinteren som gikk trenger min og litt rustfiks så det spørs om jeg får bruke litt av skattepengene på det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit og ha lyktespylerne :) så ikke kluss med de :D la de være ^^
men ja du har stått på stortruma! :D ta vare på fangerane hvis du hare mulighet, moro og ha til senere anledning ;) hvis du skulle gå crazy en dag og gå tilbake til orginalt xD

MEN! syns fortsatt du skulle holdt det til oransje lykter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Poppy skrev:

Haha, ja, gledet meg lenge til dette! Så fin bil som denne er fortjener den å settes tilbake til sin former glory 8) Og holdes slik! Koster litt, men absolutt verdt det i lengden :) 

31 minutter siden, BjornarHS skrev:

Oransje blink foran enda da :whistle: Og var veeeldig usikker på hvilken front jeg skulle ha, men tok like gjerne med M foran og, siden jeg får lakkering til grei pris og det ikke er så stor bump i budsjettet når jeg skulle ha det andre uansett. Men når jeg ser bilen ferdig så bestemmer jeg meg nok litt fortere :) Satser på at det blir bra!

24 minutter siden, RemyNG skrev:

Blir et merkverdig løft nå, ja! :D Takk!

22 minutter siden, Freakshow skrev:

Jaa, får se. Kjekt å ha, ikke fullt så kjekke å se på :P Haha, men kan hende jeg beholder, ja. Framfangeren beholder jeg, men bakfangeren er ikke noe å spare på for min del. Rumpa blir så høy med den at M bak er et must! Så gal at jeg bytter tilbake blir jeg nok ikke ;) Og likte de hvite bak og på siden, men foran får jeg se. De forblir oransje enn så lenge.

11 minutter siden, Eivimath skrev:

Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet "nye" framdekk i stad. Continental PremiumContact 5 i 225/40R18, som da skal bytte ut mine 235/40. Da matcher strekket bedre med det bak, dekkene er litt bedre og rulleomkrets blir korrekt. Så winwin! Fikk dem billig også. Bare å få lagt om nå :) 

DSC_2079.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedet meg i stad, så tok med meg diverse rensemilder, noen kluter, litt papir og en tannbørste, og ga motorrommet en liten overgang. Dette er noe jeg burde gjort for LENGE siden, da det så jævlig ut under der. Ble veldig bruktbart resultat, synes jeg! Kosejobb var det og :) 

1.JPG

Før/etter:

2.JPG

Har også bestilt nye skiltlys i mye bedre kvalitet, da mitt høyre har røket. Oppdatering kommer på det og, når de kommer.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min med 215/40 fram og 245/35 bak, tror jeg villa ha gått ned til 205/40 fram for å få lik strekk. Også senket 3-4cm med supersport black evolution, vil anbefale å sette på en ekstra skive når du bytter til coilovers, til meg så satt de løst og ristet uten😬 

Kan fjærne bilder viss du vil, bak første bilde :)

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja :) Blir smalere dekk etterhvert, skal bare godkjenne de i første omgang. Har jo 255 bak nå, så da blir nok 225 noenlunde likt. Alt er bedre enn de ballongene som sitter på nå uansett. Er jo et par-tre cm for høye også. Og blir Black Evo snart på meg og! Skiver hvor? Øverst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...