Freakshow Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 5 timer siden, Gabz skrev: Da var fangerne endelig i hus! Tror jeg undervurderte størrelsen litt, da jeg så ut som en skikkelig dust når jeg kjørte hjem Livet med sedan.. Heldigvis bare 150 meter bort til posten da. Blir stasjonsvogn på vei ned til lakkverkstedet, ja! Så da blir den levert til lakk på søndag eller mandag Fikk også hvite sideblinkers som ble montert med en gang: Før: Etter: Mye penere helhetlig, nå som jeg har hvite bak og. hahaha! ser du! touring er tingen! mye mere praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Touring er ikke tingen, nei Nedfellbare bakseter hadde sikkert hjulpet mye hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 Ikke med basskassen Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Touring er tingen jo Alltid kjekt med plass. Eller Skiheis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 Har Avensisen til pappa, så da er det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Touring er oppskrytt. Jeg har Z4 som helårs bruksbil. Om sommeren får jeg med så lange ting jeg bare vill. Ikke noe problem. Trenger jeg og frakte lange ting om vinteren så har jeg en perfekt unnskyldning for og utsette det til sommeren. Freakshow og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 i stand by my Queote! Touring er tingen! og @Shattered er enig med meg and thats all i need Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Hadde jeg ikke vært trommis hadde jeg sikkert ikke trengt bil med plass Men etter jeg kjøpte touring har jeg begynt å like de bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Touring is tha shit. Har hatt sedan og coupe tidligere men heldigvis når jeg har vært singel og ikke hatt venner 😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 Soltak i glass innkjøpt! Trenger bare en liten vask før montering Utover det så er rustfjerning og lakkering godt i gang, nærmer seg faktisk slutten, så regner med å ha den tilbake før helgen. Har fått bilder av lakkerer og opprettere, men samler det i en egen oppdatering før jeg kommer med en oppdatering når alt er på plass Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Fått fanger? Kanskje jeg skal gi de jævlene en ny sjanse.. Vet jo at passformen er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Nå er jeg spent Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2016 2 timer siden, Shattered skrev: Ventet 2-3 dager før jeg ringte daglig leder der, og fikk beskjed om at de ventet på å få inn bakfangeren. Han mente det skulle bli sendt torsdag eller senest fredag den uken, og jaggu ble den ikke sendt torsdag. Og var i hus på fredag. Så tror de har skjerpet seg! Om jeg ikke husker feil er det vel nye eiere nå. Passformen er helt OK, hvertfall det den var sist jeg kjøpte der for et par år siden. Da var det noen glipper mellom fanger og hjulbue osv, men generelt sett satt den helt greit! 2 timer siden, DanielStance skrev: Blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Krokdal Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 For en fyr og ikke minst for en bil! Venter i spenning på hvordan denne blir i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 Takk for det, veldig hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå