Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Ble helt sånn Ok, liksom..

Neida. Ble dritbra! Den fargen ser enda bedre ut på bilen nå når det er M fangere på. :) Skulle hatt sånt spyd eller hva det kalles som er på de originale M-Sport fangerene :) Og ja, må få deg ny bakpotte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, RemyNG skrev:

Takk! Gleder meg sterkt til senk nå, ja! :D GT-vinge tror jeg vi utsetter, hahaha.

11 minutter siden, Skare1 skrev:

Takktakk! :) 

7 minutter siden, DanielStance skrev:

Tusen takk! Ja, fikk et helt annet inntrykk, faktisk. Det såkalte spydet har jeg også lyst på, så blir å anskaffe det etterhvert! Oooog bakpotte :) Blir kanskje bare å sveise på noen stusser for utseendets skyld først også satse på litt dyrere effektanlegg senere. Lei av traktorlyd!

3 minutter siden, Shattered skrev:

Takktakk! Og nei ;) 

3 minutter siden, sveigis skrev:

Tusen takk! :) 

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Gabz skrev:

Tusen takk! Ja, fikk et helt annet inntrykk, faktisk. Det såkalte spydet har jeg også lyst på, så blir å anskaffe det etterhvert! Oooog bakpotte :) Blir kanskje bare å sveise på noen stusser for utseendets skyld først også satse på litt dyrere effektanlegg senere. Lei av traktorlyd!

Traktorlyd blir det uansett, gutt! :P Men ja, hjelper kanskje å lage til noe midlertidige greier frem til du finner noe skikkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men burde gå an å forbedre det litt :) Er jo til og med to katalysatorer på den, så mye restriksjoner. Men får se. Vil ikke ha noe rånete lyd eller noe som gjør meg gal på langkjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gabz skrev:

Joa, men burde gå an å forbedre det litt :) Er jo til og med to katalysatorer på den, så mye restriksjoner. Men får se. Vil ikke ha noe rånete lyd eller noe som gjør meg gal på langkjøring..

Selvfølgelig, men diesel firer blir stortsett litt traktor uansett. Men bare litt mer tydelig turbolyd hjelper på det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...