Gabz Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2016 Takk skal du ha Ja, coilovers ble sendt fra Tyskland for noen dager siden og burde være her om ikke så lenge. Ellers takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2016 Share Skrevet Juni 8, 2016 remy er god han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Ble levert en småfin pakke på døra her nå Om alt går etter planen skjer montering på søndag! Thundercoil, magneten og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Blir spennende å se om den ender opp som brukbar eller ostehøvel. Som sagt kommer det til å bli en helt annen bil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Blir brukbar i første omgang hvertfall, da den skal godkjennes Så får vi se hvor ostehøvel jeg gidder senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 For en utrolig delikat fargekombinasjon utvendig. Du har ikke vurdert å beholde de orange blinklysene da? Synes dette gjorde seg med denne fargen og M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Tusen takk! De fikk bli foran, men etter å ha sett hvite bak og på siden i virkeligheten, så har det blitt førstevalget mitt Jeg er så selvsikker at jeg solgte de oransje baklyktene, faktisk. Gjorde seg utrolig mye med M-tech også, ja! Bare få på coiloverne i helgen nå, så blir det en helt annen bil igjen. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Blir bra dette her! spent på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 (endret) Da var det endelig på tide med en av de viktigste gjøremålene med bilen, nemlig: My beautiful babies Utgangspunkt foran. Ut med seg: Litt forskjell, ja. Knekt fjær på de originale, så.. (Ikke sånn som på bilde, her brukte vi god gammeldags Bosch for å få fjerne litt spenn. Kjempesmart, jadajada På plass! Utgangspunkt bak. Fin originalfjær her også! Ut med bakseter og hattehylle: Bare å sette i gang da! Etter myyye krangling og motvillighet måtte vi bare ta ut hele bærearmen bak og røske den ut nedenfra.. Forskjell. Et lite stemningsbilde underveis! Og etter litt mer krangling var det endelig på plass bak og. Alt ble så montert på plass, og coiloverne ble justert sånn cirka etter TUV-papirene. Foran var det vel ganske akkurat 32cm fra midten av nav til hjulbuen (minimum i TUV), før det eventuelt siger litt ned etterhvert. Bak ble litt fort gjort, dermed høyt og ikke målt, da vi måtte rekke kebab før de stengte. Menmen, godkjenne først og finjustere det pent etterpå. NB! Dette er kun godkjenningshøyde, og felgene er enda ikke spacet ut. Så IKKE presentabelt enda! Før/etter: Og litt ymse. Beklager for øvrig kjipe mobilbilder og møkkete bil.. Men ble jo utrolig mye bedre da! Utrolig mye bedre å kjøre òg. Perfekt stivhet og pretty much ingen krenging i svingene. Komfortabelt, absorberer ujevnheter i veien veldig bra, men akkurat stivt nok likevel. Jeg er kjempefornøyd! Bare godkjenne og stille lavt nå, så! Og ikke minst trenger jeg litt kraftig spacing her. Bak er det relativt greit, men må få litt her og. Er en ukes tid til feriepenger kommer, da blir det nye dekk rundbaut, hjulstillingskontroll og bestilling av godkjenningstime, før det så stilles ned og spaces! Også skal jo shadowline og glassluke monteres snart. Så blir snart enda mye bedre Skal ordne litt bedre bilder da òg. Endret Juni 13, 2016 av Gabz sandersander, Hostine, Fahad og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Nå begynner vi å snakke vettu! Vi har jo snakket hele tiden egentlig. Ble uansett deilig med senk. Mye kos i vente også ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 Hehe, hjalp godt dette More to come, ja! Gleder meg til å få godkjent alt ferdig, så jeg kan senke mer, space og få det mye penere helhetlig, sånn i første omgang. Også tar jeg nok EU-kontrollen snart også, bare for å få den ferdig! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Var på tide! Må space ut framme, men tror ikke du trenger noe spacing bak hvis du har tenkt å senke mer.. sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Hvilken dekk dim har du på rondellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 6 timer siden, DanielStance skrev: Oh yes! Tenkte å prøve 20mm på hver side foran først og se hvordan det blir. Om det poker litt, så tar jeg 10mm foran og Men tror kanskje jeg tar mer, liker å ha litt poke og bredde! 2 timer siden, bmwgreg90 skrev: Hvilken dekk dim har du på rondellene? 225/40 foran og 255/35 bak. Mest på grunn av godkjenning, men synes også det ga ganske greit strekk utseendemessig, hvertfall bak. Kan være jeg tar mer senere for å få den litt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Pent stykke arbeid med denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå