Freakshow Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 ble jævlig bra med alt gabz! shadowline var virkelig pricken over i´en nå mangler du led i grøftelysa hva er neste prosjekt nå egentlig? du måvel begynne å nærme deg ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Tusen takk! Er nå en del gjen, faktisk. Har liste over planer i førstepost som jeg oppdaterer ettersom ting blir gjort, så bare å sjekke der Skal space og senke mer en av de første dagene, også er eksospotte og interiør førsteprioritert etter det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Ble veldig bra med shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 3 minutter siden, Gabz skrev: Tusen takk! Er nå en del gjen, faktisk. Har liste over planer i førstepost som jeg oppdaterer ettersom ting blir gjort, så bare å sjekke der Skal space og senke mer en av de første dagene, også er eksospotte og interiør førsteprioritert etter det var og leste nå du ligger jo veldig godt ann til å nærme deg ferdig xD blir spennende å se hva du skal gjøre når du er ferdig med alt hvis du noen gang skal bytte ut felgene ville jeg anbefalt deg å ikke selge di du har nå greit å ha til godkjenninger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 7 minutter siden, Gorg skrev: Takktakk! Synes det gjorde seg 6 minutter siden, Freakshow skrev: Haha, mye som er gjort nå, ja Ja, blir jo aldri "ferdig", så blir sikkert ettermontering av litt morro og sånne ting. Og også prøve å få til noe personlige trekk så den ikke blir helt som alle andres. Ikke sikker selv hva som skal gjøre, haha, så får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Må du lodde sammen ledninger eller? Er grøftelysene bare festet med en skrue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Har ikke loddeutstyr, så brukte kabelsko og elektrikerteip over, rett og slett. Men skal kjøpe utstyr og lodde senere. Satt godt for nå så Og sitter inn i noen hakk på siden også en bolt på andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Bilen din ble virkelig pen med senk og shadow må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Den bilen din blir jo bare bedre og bedre for hver gang jeg titter igjennom tråden din Sånn ville jeg hatt min E39, dersom jeg hadde hatt en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Så hyggelig å høre Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 (endret) Fått gjort litt idag! Begynte med å bytte disse støttearmene til stabstag bak, da de knakk av når jeg monterte coilovers. Utgangspunkt, armene borte: Montert venstre: Montert høyre: Så var det på med 15mm spacere bak: Ble bra det! Monterte også 20mm spacere foran. Gikk fra dette: Til dette: Men! Ble å stille opp 7mm-ish bak og ned 10mm foran. Men da ble jo høyden ganske pen også. Men jeg er enda ikke fornøyd, så må valse buene og få på smalere dekk! Så skal den litt mer ned. Subber fortsatt en del, da det lå gode klumper med varm gummi i buene når jeg kom hjem. Tenker kanskje 215 og 235, så kan jeg senke en cm eller to til, hvertfall. Menmen, ble jo stor forbedring det her! Bikket også 160k i dag. Endret Juni 26, 2016 av Gabz magneten, Amarios, Daniel. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 (endret) På med Stænsneisjøn stickers nå! Må få fikset baklykten også Varsler at lys på høyre side er gåent mens venstre ikke fungerer? Endret Juni 26, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 Litt rart det ja, men det varselet kom ganske nylig. Er nok pære til tåkelys på høyre som er gått bare. Også er det vel kretskortet til kjørelys på venstre har stekt seg for en stund tilbake. Irriterer meg grenseløst, ser så skjevøyd ut Bestiller brukt lykt fra Koed snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Lekkert, @Gabz! Du gjør absolutt alt helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå