Gabz Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 Kosta 500 kroner ekstra for å stille ut én av dagene Og nei, ikke egentlig. Kom ikke opp noe feilkoder, men nødmodusen er uansett borte Det løste seg med termostaten. Men jeg så at det var lite væske i tanken, fylte et par liter, sank etter 10 min. Fylte så fire liter, sjekket i dag, sunket ned igjen. Ikke forsvinner det inn i motoren heller, da hadde jeg hatt hvit røyk i hele nabolaget. Så er nok en lekkasje som ikke synes så godt. Men får det sjekket ordentlig på mandag morgen, så får jeg bare ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Sjekk at det ikke er vått inni bilen! kanskje det er varmeregistere? >.< får ikke håpe det! eller sjekk bak motoren på torpedoveggen kjedelig med turen da =/ du får legge ut en beskjed på face? kanskje @RemyNG skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 Ikke noe inni, nei. Sjekket så godt jeg kunne der uten hell I verste fall kan jeg bare ta Avensis'en og ta noen bilder en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Jeg tror ikke jeg kan få sagt det nok ganger, Gabz - fargen på bilen din må være noe av det lekreste jeg har sett på E39. Flott med litt senk og spacere. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 Tusen takk, Lasse Bare senke litt til så er vi der! Utover det så har Djwik, snill som han er, sagt at han tar turen hit på fredag og ser på kjølesystemet. Da er det kanskje håp for E30Meet i år og Freakshow og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 6 timer siden, Gabz skrev: Ooog selvfølgelig måtte noe gå i dass.. Bilen lekker kjølevæske. Ikke noe åpenlyst sted heller, ikke noe synlig vått i motorrommet eller på bakken, så kan være en slange under innsug eller noe. Fikk greit pristilbud av Snapdrive på feilsøking, så leverer bilen til dem på søndag kveld så de får sjekket den mandag morgen. Men det betyr jo at jeg ikke får dratt på E30Meet med den heller.. Spurte dem om man kunne få refundert billetten men neida. 500kr rett i dass Så da får bilen stå resten av uka.. Ææsj, så forferdelig kjedelig. Det er ikke noe gøy å ha feil på kjøleanlegget. De finner nok lekasjen etter en trykktest får vi håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Helt sikker på at du har lekkasje? Og at det ikke bare var luft etter termostatbytte? Når jeg byttet termostat på både 740en og 330en så var det fullt og jeg trodde all luft var ute. Morningen etter fylte jeg på ca 4 liter til Med mindre du ser en synlig stor lekkasje hadde jeg bare kjørt, gjerne hatt med 4 liter ekstra kjølevæske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Har jo fylt ca 6 liter nå og har fortsatt sunket. Og 6 liter er jo så å si hele kapasiteten om jeg husker riktig. Og var bare EGR-termostat jeg byttet, og falt ikke en dråpe ut når jeg gjorde det. Så må være noe, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Du har ikke prøvd og bare lufte anlegget sånn for sikkerhets skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Luftet det når jeg tok den prøveturen, lot den stå igjen etter det og da var så å si alt borte Totalt tomt system tar jo 10-12L tror jeg, så kan da ikke ha vært nesten tomt uansett. Så trenger en sjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Hmmm noe er virkelig ikke helt korrekt med bilen din 😂😂. I og med du ikke har noe synlig lekkasje heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Nei, gud veit hva som foregår her Daniel tar med seg utstyr for sjekk av systemet i morgen, så får vi se om vi blir noe klokere. Om hellet er med meg, så rekker jeg kanskje å finne ut av det, kjøpe deler og fikse det før lørdagen! Utover det så justerte jeg ned 10-12mm foran i stad. Synes det fortsatt er ganske høyt, men uten å ødelegge bilen kan jeg ikke ha noe lavere med disse dekkene. Bak er det fortsatt fryktelig høyt, men det subber allerede slik så må få valset veldig snart og justert ned mer. Ser nå helhetlig greit ut da Gjenstår bare å prøvekjøre med nye høyden foran, men regner med at det går fint! HenrikSolberg, Thundercoil og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Pent Hvem er Rake, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 (endret) Haha, en fra de gamle episodene av Mighty Car Mods Er en "insidejoke" derfra. Endret Juli 14, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Lå bak deg fra rundkjøringa på E18 oppover 152 mot Ås, her om dagen. Bilen din ser meget fin ut, men synd med det gående lyset bak. Fargen er kjempefin i sollyset. Møter ofte på en annen E39 i samme farge rundt om kring her, men det er en touring. 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå