Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Jøss, tror ikke jeg så deg :) Morro! Takk for det! Ja, synes det ser helt skjevøyd ut.. Bestiller "ny" snart, tenker jeg. Og er en touring i samme farge som holder til i Kroer, men har enda ikke spottet den selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte frøkna sin hvite A4. Så er ikke så rart at du ikke klarte å se meg. :) lurer på om jeg ikke har en sånn lykt lagret et sted, kan se om jeg finner den.

Husker ikke tilstand eller karosserisiden. Den har bare ligget å støvet i en eske i alle år. Ryker billig isåfall hvis du er interessert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel redder dagen! 

Djwik kom og tok trykktest i dag tidlig, og tok ikke lange tiden før spruten sto. Framhjulet på venstre side hadde subbet så mye inn i innerskjermen at det hadde gått hull og subbet sprekk i den ene slangen som går ved webastoen. 

1.jpg

2.jpg

Da var det tur på Biltema for å handle ny slange og kjølevæske, og sette i gang.

3.jpg

Fylle litt væske og vann..

4.jpg

Webasto var kobla ut uansett så var bare å lage slange mellom inn- og ut-rørene på en måte så det ikke var i nærheten av subbehullet. Da ble det slik, som fungerte utmerket:

5.jpg

Prøvetur unnagjort, alt i orden igjen :D Da blir det E30Meet likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Haha, ja, synes det :) Stille i bunn bak også et par centimeter til foran, kanskje. Bare jeg får på smalere dekk og valser bak så burde det gå bra det!

Det blir gjennomført uansett tenker jeg :D Stå på, bilen har virkelig blitt pen. Gleder meg til eksosen, det blir prikken over i'en :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...