Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Jøss, tror ikke jeg så deg Morro! Takk for det! Ja, synes det ser helt skjevøyd ut.. Bestiller "ny" snart, tenker jeg. Og er en touring i samme farge som holder til i Kroer, men har enda ikke spottet den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Kjørte frøkna sin hvite A4. Så er ikke så rart at du ikke klarte å se meg. lurer på om jeg ikke har en sånn lykt lagret et sted, kan se om jeg finner den. Husker ikke tilstand eller karosserisiden. Den har bare ligget å støvet i en eske i alle år. Ryker billig isåfall hvis du er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Har kommet over mange billige, men tenkte å bestille brukt fra Koed. Koster litt (tusenlapp forrige gang) per stykk, men da har jeg bytterett om den ryker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Finner jeg den så går den for 1 boks med Ringnes. Er bedre at noen som har bruk for den har den, enn at den skal ligge å støve ned noe mer her. Kan du ha den i reserve eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Det høres ut som en veldig god deal Send en PM hvis du finner den du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Daniel redder dagen! Djwik kom og tok trykktest i dag tidlig, og tok ikke lange tiden før spruten sto. Framhjulet på venstre side hadde subbet så mye inn i innerskjermen at det hadde gått hull og subbet sprekk i den ene slangen som går ved webastoen. Da var det tur på Biltema for å handle ny slange og kjølevæske, og sette i gang. Fylle litt væske og vann.. Webasto var kobla ut uansett så var bare å lage slange mellom inn- og ut-rørene på en måte så det ikke var i nærheten av subbehullet. Da ble det slik, som fungerte utmerket: Prøvetur unnagjort, alt i orden igjen Da blir det E30Meet likevel! BjornarHS, magneten, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Noen kjappe fra i stad Gud som jeg gleder meg til bedre fitment.. Og eksos! bimmerole94, Freakshow, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 15, 2016 Share Skrevet Juli 15, 2016 hehe det var ikke verre nei rart du ikke så lekkasje derfra. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Dekkene er alltid møkkete siden det er sand på bakken på vei opp her, så vanskelig å se at dekkene var våte, da det bare sprutet på dekket Men ja, digg med enkel fiks! Og veldig godt å ha det ordnet. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Ble glad på dine vegne av at det ikke var verre en slangen. Men ærlig talt, synes du virkelig at bilen må nærmere asfalten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2016 Haha, ja, synes det Stille i bunn bak også et par centimeter til foran, kanskje. Bare jeg får på smalere dekk og valser bak så burde det gå bra det! Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Bilen din er fin som den er :). Du har gjort alt riktig på denne uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2016 Tusen takk, Sveigis! Hyggelig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Haha, ja, synes det Stille i bunn bak også et par centimeter til foran, kanskje. Bare jeg får på smalere dekk og valser bak så burde det gå bra det! Det blir gjennomført uansett tenker jeg Stå på, bilen har virkelig blitt pen. Gleder meg til eksosen, det blir prikken over i'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2016 Tusen takk for det Ja, jeg og. Synes rumpa er så ukomplett nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå