Gabz Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 (endret) Selv om det ikke ble så stor forskjell så lagde jeg et lite lydklipp om noen skulle være interessert i det Beklager skitten diffuser og potte. Endret Januar 13, 2017 av Gabz Fahad og tennbrikket reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 2 hours ago, Gabz said: Selv om det ikke ble så stor forskjell så lagde jeg et lite lydklipp om noen skulle være interessert i det Beklager skitten diffuser og potte. Se her ja! Det ble faktisk bedre en forventet! Cleant ble det au! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Meget bra! Haha likte avslutningen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Hehe, godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Morro plystring på begynnelsen Var ikke så gale lyd fra en 520D da Kanskje hakket mer "sinna" enn originalt. Orket den ikke 3. gir eller fikk du plutselig grep igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Oppspolende turboer Ja, synes det ble ganske greit til å være firerdiesel. Fikk grep og dermed litt lavere turtall i tredje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Nå må jeg bare få montert enn sånn lyddemper!!!!!!. Lyden ved oppstart var utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Skal få filmet en gang jeg starter den helt kald også, da høres det enda bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 2 minutter siden, Gabz skrev: Oppspolende turboer Ja, synes det ble ganske greit til å være firerdiesel. Fikk grep og dermed litt lavere turtall i tredje Turbolyder er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 2 minutter siden, Gabz skrev: Skal få filmet en gang jeg starter den helt kald også, da høres det enda bedre ut blir i morgen tidlig det vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Tja, får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Oppspolende turboer Ja, synes det ble ganske greit til å være firerdiesel. Fikk grep og dermed litt lavere turtall i tredje Må chippe vet du så spinner det på 5 på tørr asfalt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Hahaha, blir helt vilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 Fått gjort litt idag Montert nye fremre innerskjermer foran, byttet til LED i tåkelys (ene pæren var defekt uansett), spacet ut hjulene og ordnet et par av senterkoppene. Startet med innerskjermene. Utgangspunkt på høyre side, manglende fremre del: Og ny montert! Utgangspunkt på venstre side, subbet og knekt over hele egentlig: Og ny på plass! Så måtte tåkelysene gjøres noe med. Allerede gulaktig svakt lys og ene pæren hadde tatt kvelden. Bytte: LED på venstre i bildet og halogen på høyre. Vanskelig å få den faktiske forskjellen på mobilkamera, men.. Og begge på. Kommer bedre bilder av lyset fra disse! Men nå matcher de hvertfall med AE. Også måtte jeg gjøre noe med to av senterkoppene som var blanke: Så da printet jeg ut en haug med nye logoer på kraftig folie: Renset så av koppene: Og vipps! Masse til overs også, om jeg skulle trenge det Gikk dermed fra dette: Til dette! Til slutt så måtte hjulene spaces litt. Hadde liggende et sett med 15mm og et med 20mm, så da ble det de. Satt 20 bak og 15 foran. Skulle gjerne hatt 20 foran og da det er samme bredde og innpress på felgene, men.. Mye bedre ble det hvertfall På med spacere foran: Før/etter: Så var det bak sin tur. På med spacer: Med spacer vs uten: Mye bedre Avslutter kvelden med et par helhetsbilder av halvskitten bil: Bytter hjullagre foran på torsdag (mest sannsynlig) og ny tempsensor med kontakt og kabler samtidig. Utover det så er det ikke så mye som skjer helt enda. Skal få prøvemontert Alpina-felgene en dag så jeg får sett an fitment og om jeg trenger nye spacere, hva slags dekkdim jeg skal kjøpe osv. Også må jeg få justert ned bilen snart, er for høy nå. Men vet at hvertfall ene strammeskruen bak er rundet ut så kan hende jeg må borre ut de før jeg får gjort det. Så får se HenrikSolberg, BimmerFan!, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå