Gå til innhold

Min nye BMW x4 35d


rst026
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, awt skrev:

Blir spennende å se hva du gjør med tanke på senking, da jeg har tenkt litt i de banene selv (aller helst håper jeg at jeg ikke kommer til å gjøre det riktignok...).

Med tanke på hvor fornøyd jeg er med min motorisering, bør du være storfornøyd med din ihvertfall. :)

...men det er vel slik at man alltid ønsker mer. :D

Har du noen erfaring med takbøyler/takboks?

Jeg bestilte min uten rails da jeg ville ha den så clean som mulig. Kanskje noen andre her inne vet mer om mulighetene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er tuning bestilt til neste uke:-D. Angående senk har jeg fått et tilbud på H&R fjærer. Har kun et spørsmål som jeg lurer på: Kjører på 18" hovedsaklig på grunn av dårlige nord norske veier og komfort. Det er selvfølgelig plass for mye grommere dimensjoner. Er det noen fare for at det blir å se rart ut med senk og 18"?:?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. :) Hva går du for?

Jeg tror det vil fungere fint med 18" og senk. Bilene er såpass høye uansett, at selv med 40(?)mm senk, så vil den fortsatt beholde SUV-looken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, awt skrev:

Tøft. :) Hva går du for?

Jeg tror det vil fungere fint med 18" og senk. Bilene er såpass høye uansett, at selv med 40(?)mm senk, så vil den fortsatt beholde SUV-looken sin.

Går for TS-racing steg 2. 380hk, 728 nm ifølge dem. Blir sikkert nok:-D Skal undersøke litt mer ang senk. Har ikke bestemt meg enda:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, rst026 skrev:

Går for TS-racing steg 2. 380hk, 728 nm ifølge dem. Blir sikkert nok:-D Skal undersøke litt mer ang senk. Har ikke bestemt meg enda:?

:o 

Det blir vilt! :D 

Ikke langt unna 50d specs, og det kan jeg skrive under på er heftig! Men dette er vel en noe lettere bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gorg skrev:

:o 

Det blir vilt! :D 

Ikke langt unna 50d specs, og det kan jeg skrive under på er heftig! Men dette er vel en noe lettere bil

Blir å flytte seg bra. Den er faktisk raskere enn x5/x6 50d på sprinten originalt, mest sannsynlig pga vekten. Så nå regner jeg med å  se 4-tallet med god margin:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg prøvd bilen en stund etter tuning. Turbolaget som var der tidligere er bortimot borte😆. Dette er blitt en syk bil med prestasjoner som jeg aldri har vært borti før😀. Det festlige er at forbruket også har gått ned. Målte 0.55 på langkjøring i pinsehelga, 40 mil med variert terreng. Bøyer meg i støvet for denne bilen. Hvem trenger M40i😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.6.2017 at 20.32, rst026 skrev:

Da har jeg prøvd bilen en stund etter tuning. Turbolaget som var der tidligere er bortimot borte😆. Dette er blitt en syk bil med prestasjoner som jeg aldri har vært borti før😀. Det festlige er at forbruket også har gått ned. Målte 0.55 på langkjøring i pinsehelga, 40 mil med variert terreng. Bøyer meg i støvet for denne bilen. Hvem trenger M40i😆

Det er slik lesing som gjør en stakkars 520d eier misunnelig. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Høres bra ut dette, du er vel nede å lukter på fire tallet på 0-100? 😀

Har du målt forbruket når du fyller eller ut ifra kjørekomputeren?

Jeg har kun forbruksdata etter komputeren men det er lavere enn det brukte å være uansett. Når det gjelder aks er det kanskje litt vanskelig å måle men skal se hva jeg får til etterhvert. Tror ikke det er noe tidtagningsgreier i bilen selv om jeg har launch control😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...