rst026 Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 1 time siden, awt skrev: Blir spennende å se hva du gjør med tanke på senking, da jeg har tenkt litt i de banene selv (aller helst håper jeg at jeg ikke kommer til å gjøre det riktignok...). Med tanke på hvor fornøyd jeg er med min motorisering, bør du være storfornøyd med din ihvertfall. ...men det er vel slik at man alltid ønsker mer. Har du noen erfaring med takbøyler/takboks? Jeg bestilte min uten rails da jeg ville ha den så clean som mulig. Kanskje noen andre her inne vet mer om mulighetene ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Bingo, det burde jeg jo sett. Du skrev vel faktisk noe om det i min tråd også når jeg tenker meg om... rst026 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Flott oppdatering, godt å høre at bilen har levert varene Når det gjelder tuning så har jeg bare en ting å si....gjør det!!! rst026 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 Sommer I nord. 😊 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Nydelig bil! 😁 Kjør på med senk. Jeg merket ingenting på komforten, og bilen så veldig mye bedre ut også Jeg hadde gått for Ac Schnitzer eller H&R fjærer rst026 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2017 Da er tuning bestilt til neste uke. Angående senk har jeg fått et tilbud på H&R fjærer. Har kun et spørsmål som jeg lurer på: Kjører på 18" hovedsaklig på grunn av dårlige nord norske veier og komfort. Det er selvfølgelig plass for mye grommere dimensjoner. Er det noen fare for at det blir å se rart ut med senk og 18"? papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Tøft. Hva går du for? Jeg tror det vil fungere fint med 18" og senk. Bilene er såpass høye uansett, at selv med 40(?)mm senk, så vil den fortsatt beholde SUV-looken sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 13 timer siden, awt skrev: Tøft. Hva går du for? Jeg tror det vil fungere fint med 18" og senk. Bilene er såpass høye uansett, at selv med 40(?)mm senk, så vil den fortsatt beholde SUV-looken sin. Går for TS-racing steg 2. 380hk, 728 nm ifølge dem. Blir sikkert nok Skal undersøke litt mer ang senk. Har ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 15 minutter siden, rst026 skrev: Går for TS-racing steg 2. 380hk, 728 nm ifølge dem. Blir sikkert nok Skal undersøke litt mer ang senk. Har ikke bestemt meg enda Det blir vilt! Ikke langt unna 50d specs, og det kan jeg skrive under på er heftig! Men dette er vel en noe lettere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 8 minutter siden, Gorg skrev: Det blir vilt! Ikke langt unna 50d specs, og det kan jeg skrive under på er heftig! Men dette er vel en noe lettere bil Blir å flytte seg bra. Den er faktisk raskere enn x5/x6 50d på sprinten originalt, mest sannsynlig pga vekten. Så nå regner jeg med å se 4-tallet med god margin fupsaker, Waterhouse og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Juni 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2017 Da har jeg prøvd bilen en stund etter tuning. Turbolaget som var der tidligere er bortimot borte😆. Dette er blitt en syk bil med prestasjoner som jeg aldri har vært borti før😀. Det festlige er at forbruket også har gått ned. Målte 0.55 på langkjøring i pinsehelga, 40 mil med variert terreng. Bøyer meg i støvet for denne bilen. Hvem trenger M40i😆 tobiasw, Walkabout, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Kult! Nå gjenstår det film med akselerasjon slik at vi andre som er misunnelige får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 On 8.6.2017 at 20.32, rst026 skrev: Da har jeg prøvd bilen en stund etter tuning. Turbolaget som var der tidligere er bortimot borte😆. Dette er blitt en syk bil med prestasjoner som jeg aldri har vært borti før😀. Det festlige er at forbruket også har gått ned. Målte 0.55 på langkjøring i pinsehelga, 40 mil med variert terreng. Bøyer meg i støvet for denne bilen. Hvem trenger M40i😆 Det er slik lesing som gjør en stakkars 520d eier misunnelig. awt og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Høres bra ut dette, du er vel nede å lukter på fire tallet på 0-100? 😀 Har du målt forbruket når du fyller eller ut ifra kjørekomputeren? ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Juni 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2017 12 timer siden, Fredrik 90 skrev: Høres bra ut dette, du er vel nede å lukter på fire tallet på 0-100? 😀 Har du målt forbruket når du fyller eller ut ifra kjørekomputeren? Jeg har kun forbruksdata etter komputeren men det er lavere enn det brukte å være uansett. Når det gjelder aks er det kanskje litt vanskelig å måle men skal se hva jeg får til etterhvert. Tror ikke det er noe tidtagningsgreier i bilen selv om jeg har launch control😊 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå