Gå til innhold

Anbefal meg en BMW!

Margrethe
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Otis skrev:

Veeel. Usikker på hva jeg gjorde i sted, men denne bilen er vel en kandidat? 

http://www.finn.no/67737677

Jeg er på telefon så det er litt kinkig å sammenligne de, men se er vel rimelig like?

Ja, den er på 2.plass men da må vi ta fly fra torp/Gardermoen til Stavanger og komme oss dit på et eller annet vis, eller kjøre seks timer en vei, hente bil og kjøre seks timer med to biler hjem igjen. 

Så er det da om det er verdt bryet da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marg skrev:

Ja, den er på 2.plass men da må vi ta fly fra torp/Gardermoen til Stavanger og komme oss dit på et eller annet vis, eller kjøre seks timer en vei, hente bil og kjøre seks timer med to biler hjem igjen. 

Så er det da om det er verdt bryet da.. 

Om du skulle ønske å kjøpe den, så kan jeg nesten garantere at personen stiller velvillig opp på flyplassen for inspeksjon før evt. salg. Er ikke særlig langt fra Nærbø til Sola flyplass ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Marg skrev:

Da har vi sett på denne idag og er ganske så forelska.. Men selger var overhodet ikke interessert i å gå ned i pris. Jeg synes den er for dyr, samboeren mener den er verdt prisen. Hva tenker dere? Ville dere kjøpt den til den prisen? 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70824971&ref=favorites&favoriteListId=2318133

Det var en veldig lekker og velutstyrt bil, ville absolutt gått for den. Prisen er vel helt grei, hverken for høy eller for lav. Men fordelen her er M-sport, akseptabel kilometerstand, norsk bil og sportautomat :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da har jeg gitt beskjed om at vi vil ha bilen da.. :)  Var en annen interessert så får håpe vi får den da. :)  Bilen er så fancy at jeg synes det er skummelt, men det er vel vanesak :D  

Endret av Marg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg hatt bilen i litt over to uker og jeg er helt solgt.. Den er en drøm å kjøre og etter jeg fikk besøk av tuningservice her om dagen er bilen tilnærmet perfekt! Trodde faktisk ikke at det skulle gå ann å få den til å bli like morsom som 540en men nå har den blitt mye mer sinna og mye mer bil! Å oppgradere den litt gjorde underverker! :)  

Takk for all hjelp, gutter! :)  

Snapchat-6785207015583711850.thumb.jpg.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.3.2016 at 17.52, Fredrik 90 skrev:

Så bra at du er fornøyd, er det som er det viktigste :) Må si jeg synes dette er en verdig arvtager

Jepp! Savner godlyden fra v8ern da :P   Men absolutt en verdig arvtaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...