Shattered Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 Har ordna bakluke. Flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016  Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 se der ja! hvordan var luka forr ust? helt rustfri eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Og hvordan var forrige luka igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Nesten helt fri for rust Sjekk forrige side, gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Ja, der var det. Blir bra med "ny"! Men du må vaske bilen din oftere, gutt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 3 minutter siden, Gabz skrev: Ja, der var det. Blir bra med "ny"! Men du må vaske bilen din oftere, gutt 1+ Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Vaske er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Slavearbeider'n, Freakshow og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 26 minutter siden, Shattered skrev: Vaske er oppskrytt nei vask er absolutt ikke oppskryt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 11 timer siden, Shattered skrev: Vaske er oppskrytt ikke rart det ruster hos deg om det er holdinga Freakshow og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 9 timer siden, Mathias Holtsdalen skrev: ikke rart det ruster hos deg om det er holdinga Neida, bare kødder med gutta fordi de mobber meg. Om jeg skal vaske må jeg kjøre omvei fra der jeg alltid kjører, så derfor gidder jeg sjeldent i ukedagene men det hender plutselig jeg finner på å ta en tur inn i vasker'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Pfft, jeg må kjøre 30km t/r til der jeg vasker, men vasker likevel 2-3 ganger i uken. Bare du som er en latsabb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Haha vasking er jo så kjedelig la heller bilen være møkkete så synes ikke ripene og sånt på bilen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Bra brukstralle det her Shattered Hadde jeg vaska bilen min 3 ganger i uka hadde jeg blitt gaaaal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå