Mistermister Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Da bestilte jeg meg ny bil i dag. Det ble en BMW X5 40e Spacegrey farge. Bilen er kommet til Norge allerede da jeg kjøpe en bil som de hadde bestilt inn for utstilling. De må ha den utstilt i 50 dager så jeg overtar bilen i slutten av april. Viktig å tenke på miljøet vettu:-) Legger ved utstyrslisten. Utstyr / Pakke 337 M Sportspakke 18.900 2PW LMfelg MDobbelteke:469 20" 2TE Automat med girhendler 2VF Adaptive M suspension 3DZ Bortfall av line-betegnelse 3MC BMW Individual takreling i Shadow Line høyglans 456 Komfortseter foran 4MR Interiørlister Aluminium Hexagon 508 Park Distance Control (PDC) 710 M Sportsratt i skinn 715 M Aerodynamikkpakke 760 Individual Shadow Line, høyglans 775 Individual antrasitt taktrekk ZAD Ej giltig på X5 40E 248 Oppvarmbart ratt 3AG Ryggekamera 430 Automatisk avblendbart sidespeil førerside 5A1 Tåkelys LED 654 DAB+ radio 6NS Bluetooth Professional ZEE eDrive Edition 496 Oppvarmbart baksete 4NB Klimaautomatikk med fire soner ZIP Innovasjonspakke(endast med ZEE X5 40e) 552 Adaptive LED lykter 5AG Lane Change Warning 5AL Active Protection 5AT Driving Assistant Plus 610 Head-Up Display ZLP Loungepakke 322 Comfort Access 402 Panoramasoltak i glass 417 Solgardiner for sidedørene bak 563 Lyspakke 688 Harman Kardon høyttalersystem Ekstrautstyr, fabrikkmontert 3AC Tilhengerfeste 488 Korsryggstøtte foran 4M5 BMW Individual Skinntrukket instrumentpanel 4U1 Keramiske innfatninger for kontroller 5AC Fjernlysassistent 5AR Trafic-queue Assistant 5DL Surround View 609 Navigasjonssystem Professional 6AK ConnectedDrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AR Internet 843 Redusert motoreffekt 8A7 Norsk språkversjon 8AW Norsk instruksjonsbok 8TH Speed Limit Information Dweezil, mkj og flobben reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Tøft med 40e, gratulerer så mye Venter nå spent på bildedrøss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugland Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Gratulerer med rå bil! Liker fargevalget og utstyrslisten ser veldig bra ut. Kommer til å føles som lange dager før du kan nappe den ut fra utstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Tøft med 40e, gratulerer så mye Venter nå spent på bildedrøss! Takk😊 Bilder kommer så snart jeg får bilen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 1 time siden, Erik Haugland skrev: Gratulerer med rå bil! Liker fargevalget og utstyrslisten ser veldig bra ut. Kommer til å føles som lange dager før du kan nappe den ut fra utstillingen. Ja nå håper jeg dagene går fort😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 Det ble disse felgene i 22". Har også bestilt m-performance frontleppe og film til sideskjørtene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 (endret) Gratulerer med ny bil! Bil vel masse bilder? Hvor bestiller du felgene fra? http://bimmers.no/forums/topic/776801-felg-leverand%C3%B8r-beckmeister-as-p%C3%A5-finnno/ Hvis du har bestilt hos Beckmeister bør du tenke deg om. Ville ha undersøkt hvilket felgmerke det er, om det er Kina "noname" kan de fort knekke sammen med sammentreff i veghull.. https://www.youtube.com/watch?v=vaJixxQeosQ Se denne testen Mercedes gjorde av kopifelger fra Kina og orginale felger. Hvis du ønsker at jeg fjerner innlegget si ifra, ønsker bare ikke at noe sånn inntreffer forumbrukerne. Kan fort skade myke trafikkanter om en metalldel flyger sideveis slik som vist i videoen. Endret Mars 8, 2016 av Gorg papertiger og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 hadde disse felgene på min E70 fra beckmaister. etter et års bruk oppdaget jeg sprekk i en bakfelg..så FØLG med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Kult, skal følge med her! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 De er ikke fra Beckmeister:-) De felgene de selger tåler ikke mye:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Har du prøvd en sånn bil? Lurer litt på hvordan det er med X5 og firesylindra motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 8, 2016 Share Skrevet Mars 8, 2016 Har x5 25d..231hk 500nm...går likens som E70 jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2016 Kjøper uten og ha prøvekjørt:-) Tør ikke å ha dieselbil lengre, etterhvert får man jo ikke solgt de:-/ Fikk et godt tilbud på innbytte og slo til. Denne bilen har det meste og det liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 Ser ut som en meget fint utstyrt bil, spent på og høre hvordan edrive oppleves. gikk selv for 3.0d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 2 timer siden, flobben skrev: Ser ut som en meget fint utstyrt bil, spent på og høre hvordan edrive oppleves. gikk selv for 3.0d Har en 2014 modell X5 nå, spent på hvordan forskjellen blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå