Skulebollen Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Skal ha av innsuget på min 05 530d idag. For og montere inn en "skrue" som mangler. Lurer da på om jeg i samme slengen skulle renset innsuget. Hvordan gjøres dette best mulig? Har lest om og legge det i diesel over natten, for deretter og spyle det med HT? Må isåfall mye demonteres fra innsuget? Tar gjerne imot tips og råd ang. Dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 På min M47D20, så tok jeg bare ut pakningene (det var vel mer eller mindre det jeg kunne ta av på den) og la den i en balje med diesel over natten. Så spylte jeg godt igjennom med hageslangen og lot den tørke innendørs i et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Kraftvask, vaskekost og steaming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 På broren min sin Caravelle med 2.5TDI tok vi bare HT med ca 60 grader, det ble rent på mindre enn 5 minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 54 minutter siden, Skulebollen skrev: Skal ha av innsuget på min 05 530d idag. For og montere inn en "skrue" som mangler. Lurer da på om jeg i samme slengen skulle renset innsuget. Hvordan gjøres dette best mulig? Har lest om og legge det i diesel over natten, for deretter og spyle det med HT? Må isåfall mye demonteres fra innsuget? Tar gjerne imot tips og råd ang. Dette Når jeg gjorde det på en N47 for å rense for koks så brukte jeg prickbort og jif ovnrens. Det fungerte meget bra. Og en runde med en hårføner for å få blåst ut alt av vannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 (endret) Ok, da prøver jeg med prickbort og HT Er vel ikke så mye på innsuget som kan demonteres? Endret Mars 17, 2016 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Ta gjerne et bilde av innsuget før du vasker det.. Morro å sett hvordan det ser ut inni. Ta gjerne bilde av erg ventilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Her er egr ventil på min 530 2003. Innsuget så ikke helt vilt ut så jeg droppa å rense d. Dette var i forbindelse med fjerning av swirlflaps og blending av egr ventil. Så nå er det andre boller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Oi.. Var såpass med sot der.. Den trengte iallefall en vask. Diesel er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Skal prøve og huske og få tatt bilde Har fått kodet vekk EGR dritten nå Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå