bmwgrace Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 (endret) Velkommen til vårmønstring lørdag den 21. Mai.Sted: Bjerke TravbaneTid: Lørdag 21/05 Kl. 10 - 16 I år blir det ny vri på vårmønstringen. Det har dessuten vært en rekke nye utfordringer å håndtere for styret, også. Vi har måttet bryte tradisjonen med å ha den på Valle Hovin, da dette ikke lenger eksisterer! Vi beklager å igjen måtte endre lokasjon til vår i år sene Vårmønstring, men etter en svært nedslående befaring av Tyrigrava forrige uke, så besluttet de oppmøtte fra styret at plassen der dessverre blir altfor liten med tanke på å få forsvarlig og ryddig parkeringsplass til alle våre medlemmer og gjester, og dårlig tilgang på fasiliteter ellers. Plassen får stort svinn med stands og bord, pluss at asfaltbelegget har sett bedre dager. Kan ihvertfall endelig bekrefte at Bjerke Travbane blir arena nå. Dagen bindes sammen med billig mat, brus, kaffe og kaker. Det blir premie-avstemning og utdeling, samt loddsalg for sponset premier! Vi ser frem til nye, gamle, slitte, rustne, originale og gromme utgaver av "The ultimate driving machine". Her er det muligheter for en hyggelig prat med nye og gamle medlemmer - og hangarounds. I tillegg fyller BMW 100 år i 2016, så dette er en perfekt mulighet for å samle så mange som mulig. Ta med deg dine nærmeste, venner eller kollegaer for en hyggelig dag, med mye knipsing av bilder, bilprat og god mat! Alle er velkomne! Ytterlige informasjon kan du finne på bmwccn.no/akershus nærmere treffets dato. FB-event Med vennlig hilsen, BMW Car Club Norway Oslo & Akershus © 2016 Microsoft Betingelser Personvern og informasjonskapsler Utviklere Norsk (bokmål) Årets hovedpremie er en weekend med i8, M4 eller M3 etter eget ønske. Endret Mai 3, 2016 av bmwgrace Fredrik, tambur4, Tollefsen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 21mai , det er jo gatebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 cd Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 På bjerke er det sikkert like fint som valle hovin, jeg kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 On 21. april 2016 at 21.42, 320 cd skrev: På bjerke er det sikkert like fint som valle hovin, jeg kommer. Flott Valle Hovin er dessverre revet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Bra, jeg tar nok turen uten BMW i år, mye fint å titte på bmwgrace reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Årets hovedpremie sponset av BMW Norge. En weekend med i8, M4 eller M3 etter eget ønske! HPVL og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Grom premie! Tipper den trekker noen ekstra til vårmønstringen bmwgrace reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Jeg kommer med E34en i år bmwgrace, tambur4 og Makky123 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 On 3.5.2016 at 22.15, Henrik K E39 skrev: Grom premie! Tipper den trekker noen ekstra til vårmønstringen Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 On 5.5.2016 at 20.04, Fredrik 90 skrev: Jeg kommer med E34en i år Bra Da ses vi. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mai 16, 2016 Share Skrevet Mai 16, 2016 Jeg og "hesten" kommer bmwgrace reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2016 On 16.5.2016 at 16.04, Fidelio skrev: Jeg og "hesten" kommer Hva er dette for en hest? Fjording? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 18, 2016 Share Skrevet Mai 18, 2016 Gratis inngang med bil, for ikke medlemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mai 18, 2016 Share Skrevet Mai 18, 2016 57 minutter siden, bmwgrace skrev: Hva er dette for en hest? Fjording? Shirehest bmwgrace reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå