Turbo-HF Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Da hentet kompis i går de sorte MAK München felgene sine, så de er borte herfra. Så imidlertid et sett med samme hjul i sølv på Finn.no, det var jo en mer kledelig farge, men ikke relevant for meg, siden de ikke er mine hjul. Bilen er nå klar for innlevering på lakkering i morgen, og i dag ankom K&N innsatsluftfilteret til bilen, så blir vel å montere det snart, også. Skal også ordne ledningsnettet til setene snart, så blir det bra. Mangler bare Style 37 18" og sportsbakpotten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Ikke noe tull og forsinkelser nå da sånn at du ikke rekker landstreffet Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Just now, StigJ said: Ikke noe tull og forsinkelser nå da sånn at du ikke rekker landstreffet Nei, Stig, tro du meg, alt er klart til det! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 Det er bra Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 Sånn, mens man venter på aveise, forsinket, til lakkering imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Blir bra nå Landstreff? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 6 minutes ago, Gabz said: Blir bra nå Landstreff? Takk, likte du den "gode" lydgjengivelsen? Jepp, landstreff på deg og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Fin den Nei, har ikke hørt om treffet. Hvor/når? Kanskje jeg kunne tatt en tur! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 2 minutes ago, Gabz said: Fin den Nei, har ikke hørt om treffet. Hvor/når? Kanskje jeg kunne tatt en tur! Stavanger. 09/09 helgen ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Ah, okei. Får vurdere det Deg jeg nettopp spottet på E6 nordgående ved Tveita? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 20, 2016 Forfatter Share Skrevet August 20, 2016 (endret) 40 minutes ago, Gabz said: Ah, okei. Får vurdere det Deg jeg nettopp spottet på E6 nordgående ved Tveita? Kult. 😆 Nei, det var en annen tenker jeg ☺ Endret August 20, 2016 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 Siste bilde av damen før fornyelsen, bilen ble levert igår, påbegynt arbeide og forvandlingen idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 (endret) Små teaser bilder av prosessen som er igangsatt (Ikke mine bilder, og dårlig kvalitet. Bedre kommer) : Endret August 26, 2016 av Turbo-HF danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Litt flere "frimerker" Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå