Gå til innhold

Bækkmann's 530i E39


 Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Freakshow skrev:

btw, hvor sendte du speedoen for å få bytta skjermen/fiksa pixelfeilen

E39 Pixelfix på Facebook :) Blir sendt på mandag tenker jeg. Måtte finne et tidspunkt det passet best å være uten bil :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Bækkmann skrev:

E39 Pixelfix på Facebook :) Blir sendt på mandag tenker jeg. Måtte finne et tidspunkt det passet best å være uten bil :P 

okey :)
mye må du betale for slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Freakshow skrev:

okey :)
mye må du betale for slikt?

2000kr. skulle han ha. Frakt kommer jo i tillegg, så jeg har regnet med ca. 2500 totalt. Kjedelige penger, men greit å vite at resultatet blir bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Freakshow skrev:

syns egentlig ikke det er så gærnt, hvor holder fyren til?
det blir jo i orden, og det er jo langt under pris på nytt instrument panel :o

Ikke sant! :D Holder til i Bodø. Nils Magnus Olsen heter kroppen som styrer sjappa tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg folkets synspunkt.. Har vært inne på tanken å sote bakrutene :o Både fordi jeg synes det ser stilig ut, og jeg liker at interiøret føles lunere :) Synspunkter for/imot mottas med stor takk, samt eventuelt hvor mørk sotingen burde være. Det trenger ikke å være all verden, litt redd for at det blir et ekstremt skille mellom rutene fremme og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg synes mørkere ruter bak er fint, men det bør være i nogen lunde samme utførelse som de originale solbeskyttende vinduene. Alternativt ville jeg vurdert å ettermontere solgardiner i bakrute og sidevinduer.

Godt forslag! Glemte helt muligheten for solgardin, billigere også vil jeg tro. Ikke mye å se av gardinene på siderutene. 

Må man bytte ut dørtrekk for disse, eller er det andre ting som må byttes? Spørsmålet er vel egentlig hvordan de festes da jeg kun har sett bilder av de.

5 timer siden, Marius Krokdal skrev:

For en meget flott bil! Liker veldig godt fargen du tenker på interiør listene, tenker på det samme selv :)
 

 

Takk takk, alltid gøy å høre :) 

Ja, jeg liker at det bryter opp litt med alu lister, også ser det jo noe mer moderne ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgardina på døra festes i to kroker oppe, så har du en liten gardin til den delen av ruta som ikke sveives ned, den festes med én krok. Bak kan du ha elektrisk rullegardin, den er litt stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, E.C. skrev:

Hovedgardina på døra festes i to kroker oppe, så har du en liten gardin til den delen av ruta som ikke sveives ned, den festes med én krok. Bak kan du ha elektrisk rullegardin, den er litt stas :)

Elektrisk rullgardin er en plan, begynte såvidt med dette på den forrige bilen jeg hadde. 

Men disse krokene, disse må vel monteres også. Må hele karmen rundt vinduet byttes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...