Freakshow Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 17 timer siden, DanielStance skrev: Hadde det vært like enkelt som på f.eks VW Golf 5/VW Touran, så hadde jeg ikke nølt engang. er det så enkelt der? trenger bare nye hubs og hjulager for å bytte over, så er vel ikke så mye jobb på e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 45 minutter siden, Freakshow skrev: er det så enkelt der? trenger bare nye hubs og hjulager for å bytte over, så er vel ikke så mye jobb på e39? Er i hvertfall det bak Av med alt av bremser, løsne bolten i midten, dra ut lager og sette på nytt og alt annet i motsatt rekkefølge Syns det generelt virker å være mye jobb å skifte på alt av BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 5 minutter siden, DanielStance skrev: Er i hvertfall det bak Av med alt av bremser, løsne bolten i midten, dra ut lager og sette på nytt og alt annet i motsatt rekkefølge Syns det generelt virker å være mye jobb å skifte på alt av BMW ah nice foran er det vel null stress på bmw værre bak mtp stickaksler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Nå, Freakshow skrev: ah nice foran er det vel null stress på bmw værre bak mtp stickaksler osv Ikke den værste jobben nei Men slår ikke Citroen som har hjullager og bremseskive i ett Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 egentlig en meget kurant jobb og bytte hjullager på E39, bytta de bak siden jeg hadde alt klart så tok vel jobben snaue 1 time før bilen var på hjulet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 3 minutter siden, RemyNG skrev: egentlig en meget kurant jobb og bytte hjullager på E39, bytta de bak siden jeg hadde alt klart så tok vel jobben snaue 1 time før bilen var på hjulet igjen se der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Sånn til info så får du også TÜV-godkjente spacere også Så du kan få alt i godkjent så lenge totalpakken møter godkjenningskravene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 On 8/29/2016 at 23.01, Bækkmann skrev: DET synes jeg også! Har lenge tenkt på BMW Style 66 felger, men jeg er åpen for forslag Vurderte svarte felger en stund, men frykter kanskje at detaljene ''kommer bort''? De felgene der er veldig fine, vurderer nesten å hive de på min sjæl etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 31, 2016 Forfatter Share Skrevet August 31, 2016 4 timer siden, Shattered skrev: De felgene der er veldig fine, vurderer nesten å hive de på min sjæl etter hvert Det orginale felg utvalget til E39 er jo heller dårlig, men disse liker jeg godt! Klem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 22 minutter siden, Bækkmann skrev: Det orginale felg utvalget til E39 er jo heller dårlig, men disse liker jeg godt! Klem på Tja, man må jo finne seg noen, samt kvitte seg med de man allerede har haha, får se med tida Lommeboka er stram nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 17 timer siden, Shattered skrev: Samme her, slankekur på lommebok er enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå