magneten Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 Klasker på skiltet igjen. Klar for et lite eventyr Det er i det minste et tøft nummer, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Må ta på leppem magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 (endret) Rapport fra Wings & Wheels i dag BMW-klubben var godt representert Bjørn vant Beste Entusiastbil for sin very stroken M5! Dette var jo Wings & Wheels. Jeg hadde gledet meg til kyllingvinger og leita etter det overalt. Wings & Wheels som i fly, ja! Det var jo flymuseum og greier. Men hva har vi her?! Nå snakker vi! Det var generelt liten interesse i den røde bilen En Countach kommer rullende inn. Døren er åpen, jo! Digg En åpen dør er en åpen invitasjon, er det ikke? Heisann! Avslutter besøket med en elegant utstigning. Legg merke til elegansen. Mye annet sprekt var også på besøk Denne Aston Martin Vanquishen vant Publikumsprisen. Fin i lakken. En som prøvde å gjemme seg under et tre, men jeg fant sniken. Frekk liten F-type og propell-caps! Morgan med MINI Cooper-lykter Et par soccer moms hadde parkert her fra før. Myye folk! 50% flere enn året før Kort-køen var ikke særlig kort! Høyt volum på snakke-i-mikronfon-mannen Masse Porsche! Enda mer Porsche! Handsfull? Vil ha Koselig å direkte sammenligne Lotus Elise-modeller fra 2001 og 2006. Den med leppe, heftig eksos, tykke bokstaver på baken og netting er fra 2001! 2006 er mye snillere, men det er kanskje ikke så rart. Stemmer jo ganske bra det? Mye gammelt kos også Aston Martin DB5 har stjålet luftinntak-idéen min! Triller hjemover! BMWen ble tørst på vei hjem. Måtte svinge innom Shell for å fylle på litt flytene nitrogen Endret Juni 19, 2016 av magneten Marius2002, Gorg, sandersander og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Forstår jo nå hvorfor du gikk tom for strøm på kameraet. Du har jo faktisk dokumentert en god del av utstillingen Forøvrig bare greit at den røde ikke fikk så mye oppmerksomhet, så slapp jeg unna skrapene magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 (endret) MonacoBlau vs Hellrot! A match made in heaven Speilrefleksen min gikk tom for strøm for anledningen Det ble noen kladd-på-linsen-bilder med iPhone, men det ble bedre Satser på @StigJ poster noen skikkelige snadderbilder! Z4 Coupé sett fra kupé i Z4 Coupé. Ikke hver dag i Norge Til neste gang Endret Juni 20, 2016 av magneten sandersander, StigJ og [space] reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Ser du har annet innerspeil enn meg. Er det fra M3 eller vet du om det ble endret en eller annen gang? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 11 minutter siden, StigJ skrev: Forstår jo nå hvorfor du gikk tom for strøm på kameraet. Du har jo faktisk dokumentert en god del av utstillingen Alle de bildene er tatt med iPhone faktisk. Speilrefleksen har nok blitt kokt levende i bagasjerommet 13 minutter siden, StigJ skrev: Forøvrig bare greit at den røde ikke fikk så mye oppmerksomhet, så slapp jeg unna skrapene Dét var jo bare en spøk, da! Men det tror jeg du vet godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 I know magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 4 minutter siden, StigJ skrev: Ser du har annet innerspeil enn meg. Er det fra M3 eller vet du om det ble endret en eller annen gang? Aner ikke. Jeg vet bare at jeg har Anti-Dazzling Rart siden bilen er så Super-Dazzling! (Automatisk avblendbart på norsk?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Samme med mitt. Samt en ikke-fungerende klovnenese under. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Godt dokumentert! Var innom der fra kl 2 til 3 og kikka - var bortom Z4 coupe-avdelingen også og såg litt. Strøkne de bilene deres! Det er vertfall ingen tvil om at det er MYE verdier i flotte biler i distriktet! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2016 13 timer siden, StigJ skrev: Samme med mitt. Samt en ikke-fungerende klovnenese under. Ser ut som den kunne bli levert med tre modeller. Jeg har med infrarød mottaker (3), og du har sikkert 433 MHz mottaker? (2). 4 timer siden, papertiger skrev: Godt dokumentert! Var innom der fra kl 2 til 3 og kikka - var bortom Z4 coupe-avdelingen også og såg litt. Strøkne de bilene deres! Det er vertfall ingen tvil om at det er MYE verdier i flotte biler i distriktet! Hjertelig takk for det, @papertiger! Ja, dæven. Mye dyrt og pent som var innom! Fin bilpark i Stavangerland. Tørr forresten å påstå at jeg hadde den penest utfylte blanketten i vinduet? Madammen det vettu! Hun satte nesten også spøte-rekord på treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 34 minutter siden, magneten skrev: Hjertelig takk for det, @papertiger! Ja, dæven. Mye dyrt og pent som var innom! Fin bilpark i Stavangerland. Tørr forresten å påstå at jeg hadde den penest utfylte blanketten i vinduet? Madammen det vettu! Hun satte nesten også spøte-rekord på treffet! La faktisk merke til det - syns det var en svært feminin håndskrift du hadde. La også merke til "265 originalt". Hva er realiteten? En kollega av meg som stilte ut sin 996 9FF med 1200hk+ dristet seg til å skrive "Nok ++" på Effekt... magneten og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2016 49 minutter siden, papertiger skrev: La faktisk merke til det - syns det var en svært feminin håndskrift du hadde. La også merke til "265 originalt". Hva er realiteten? En kollega av meg som stilte ut sin 996 9FF med 1200hk+ dristet seg til å skrive "Nok ++" på Effekt... Haha! Skal jeg hilse og si "Nok ++" er fin vettu! Jeg synst bare "265 originalt" var litt kinky Den har jo visstnok denne ECU-tuningen, det sto 280 hester i annonsen. Den har også flett ny olje! Pluss med min fantastiske RPI Scoop og GruppeM-filter spørs det jo hvor mange miles per hour jeg kjører! Realiteten er nok mindre enn 265 frykter jeg, men aldri si aldri I mitt hode har bilen 5000 hester! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Holy ..., den blå e28 M5en! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå