M-Tech Skrevet Juni 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2018 (endret) Ny vannpumpe og termostathus montert. MMP turboer, inlets og outlets er på plass. Diff lock og eksos er også montert. Prøvestartet i går, og det var vannlekkasje på den fremre turboen. Utbedret i dag. Noen få bilder. Endret Juni 20, 2018 av M-Tech fupsaker, Gorg, Runey og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Rått! M-Tech reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Skikkelig stilig! Den diff locken, hva skal den bidra med? M-Tech reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 2 timer siden, ahj skrev: Skikkelig stilig! Den diff locken, hva skal den bidra med? Mener de brukes for å redusere flex og vriding for at den skal håndtere mer krefter, redusere momentet på lagrene og være mer stabil🤔 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Hvor handlet du diff lock ifra? funnet en annen men er ikke i nærheten av samme utseende og festeplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 13 timer siden, ahj skrev: Skikkelig stilig! Den diff locken, hva skal den bidra med? Riktig som Runey sier. Hindrer vridning av diffen. 8 timer siden, Tollefsen skrev: Hvor handlet du diff lock ifra? funnet en annen men er ikke i nærheten av samme utseende og festeplass Lowgo-shop.de Finner den også på ebay. https://www.ebay.com/itm/BMW-Differential-Lockdown-E81-E82-E87-E88-E90-E91-E92-E93-usw-Winteredition/332613498972 Tollefsen og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 (endret) Da har det blitt montert M3 armer foran, KW V2, PR coiler, stage 2 bensinpumpe og catch tank. Var litt for iverig med skruinga, så det ble ikke stort med bilder. Legger ved det ene jeg tok. Bilen er prøvekjørt med et base map. Skal nok litt tuning til, men den går bedre enn tidligere.😉 Endret Juni 20, 2018 av M-Tech fupsaker, Runey og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 21, 2018 Share Skrevet Juni 21, 2018 15 timer siden, M-Tech skrev: Riktig som Runey sier. Hindrer vridning av diffen. Lowgo-shop.de Finner den også på ebay. https://www.ebay.com/itm/BMW-Differential-Lockdown-E81-E82-E87-E88-E90-E91-E92-E93-usw-Winteredition/332613498972 hvor mye mer slitasje utsettes diffen for? minimalt eller veldig markant forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 On 21.6.2018 at 14.56, Tollefsen skrev: hvor mye mer slitasje utsettes diffen for? minimalt eller veldig markant forskjell? Kan ikke se at diffen blir utsatt for noe mer slitasje ved å bruke diff-lock. Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 Begynner å komme seg. D7BAAA01-8F89-42D6-B5E1-C085A2402BC4.mp4 ahj, Mathiseen, Hefre auto og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2018 Fått kjørt litt med alle oppgraderingene nå. Bilen fungerer fint, men er ikke helt fornøyd med understell og eksos. Remus eksos synes jeg bråker for mye. Vurderer å bytte tilbake til original. KW V2 er for all del bra, men det står ikke til forventningene. Det er bra i form av at settet er like komfortabelt som det originale M-Sport understellet samtidig som det krenger betydelig mindre. Totalt sett virker det veldig gjennomtenkt. Mye bedre enn det originale. Skuffelsen går mer på at jeg er ute etter noe betydelig mer race inspirert enn dette. Det blir alt for soft for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 On 8.7.2018 at 0.02, M-Tech skrev: Fått kjørt litt med alle oppgraderingene nå. Bilen fungerer fint, men er ikke helt fornøyd med understell og eksos. Remus eksos synes jeg bråker for mye. Vurderer å bytte tilbake til original. KW V2 er for all del bra, men det står ikke til forventningene. Det er bra i form av at settet er like komfortabelt som det originale M-Sport understellet samtidig som det krenger betydelig mindre. Totalt sett virker det veldig gjennomtenkt. Mye bedre enn det originale. Skuffelsen går mer på at jeg er ute etter noe betydelig mer race inspirert enn dette. Det blir alt for soft for min del. Vil tro denne går ganske greit nå Skal du selge KW v2? Har vurdert da jeg synes org blir ganske mykt når man skal kjøre på litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 On 8.7.2018 at 0.02, M-Tech skrev: Fått kjørt litt med alle oppgraderingene nå. Bilen fungerer fint, men er ikke helt fornøyd med understell og eksos. Remus eksos synes jeg bråker for mye. Vurderer å bytte tilbake til original. KW V2 er for all del bra, men det står ikke til forventningene. Det er bra i form av at settet er like komfortabelt som det originale M-Sport understellet samtidig som det krenger betydelig mindre. Totalt sett virker det veldig gjennomtenkt. Mye bedre enn det originale. Skuffelsen går mer på at jeg er ute etter noe betydelig mer race inspirert enn dette. Det blir alt for soft for min del. Har du lydklipp av Remus vs org.? Finner vel kanskje noe på Youtube som vanlig. Om du bytter er jeg mulig intr. i å handle det hvis du skal selge det så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2018 On 9.7.2018 at 15.41, ahj skrev: Vil tro denne går ganske greit nå Skal du selge KW v2? Har vurdert da jeg synes org blir ganske mykt når man skal kjøre på litt. Har vært litt i dialog med KW, og de har foreslått å bygge om V2 med race fjærer. Skal vurdere litt før jeg bestemmer meg, så det blir ikke salg foreløbig. Det ble relativt grei forskjell. Kjørte en tur til vestlandet i helga for å teste litt, og bilen gikk hele turen uten problemer. Måtte ofte "dytte" på den andre bilen som var med, så det virker å være greit med effekt. Egenskaper forøvrig kan ikke sammenlignes.🤔 On 9.7.2018 at 16.07, Designer skrev: Har du lydklipp av Remus vs org.? Finner vel kanskje noe på Youtube som vanlig. Om du bytter er jeg mulig intr. i å handle det hvis du skal selge det så klart. Har ikke noe lydklipp dessverre, men du finner sikkert på youtube. Har tenkt på å selge ja. Du får gi lyd hvis du er interessert. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 Fått noen flere mil på bilen, og det har dukket opp noen mindre problemer som må løses. Hver gang bilen har stått ute i regn feiltenner den på en eller flere sylindere når ladetrykket kommer. Går et par dager før den er som normal igjen. Forstår det ikke helt siden det er tørt i motorrommet. Må forske litt på dette. En annen ting er at en plugg har takket for seg. Keramikken har sprukket. Noen som vet hva som kan være årsaken til dette? Har ellers fått tatt en liten shining på bilen. Ble ganske fornøyd.😊 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå