Hostine Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 55 minutter siden, Freakshow skrev: nydelig e30! Takk! enig i det hehe Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Se der ja, ser ut som denne har kommet til ett godt hjem:). Send meg gjerne en pm med prisantydning på rf felgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 27 minutter siden, tommyheimberg skrev: Se der ja, ser ut som denne har kommet til ett godt hjem:). Send meg gjerne en pm med prisantydning på rf felgene:) PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 (endret) Liten update, vi prøvde å få koblet opp lyd i bilen her om dagen, alt koblet riktig men ingen lyd så det blir nok til å legge opp alt fra bunnen av med nye kabler, meen positiviteten var på topp; Nytt frontskilt ankommet, sorte N merker er også på plass. Ny tåkelykt er også bestilt fra tyskland, da den ene tåkelykta på bilen er knust. (fant ikke noe brukt desverre) Og sist men ikke minst, nye felger og dekk er bestilt! Det endte kort og godt med GS Retro da jeg ga opp å lete vidre i felgjungelen. Tror de kommer til å sitte bra på Inntil til de nye felgene kommer har jeg tatt av RF felgene og satt på noen godt brukte ballong hjul som fulgte med på kjøpet av bilen stakkars bil; Rop ut om noen er interesserte i å kjøpe RF felgene, kan la de gå for 8000,- ved rask avgjørelse Endret Juni 16, 2016 av Hostine danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Joho Blir bra! 8 lapper er veldig fin pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Joho Blir bra! 8 lapper er veldig fin pris! Ja, syns da det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Utrolig pen E30. Uten tvil den peneste fargen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 3 timer siden, Bækkmann skrev: Utrolig pen E30. Uten tvil den peneste fargen også! Takk, liker fargen på den selv, stikker seg litt ut Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 (endret) Etter litt forsinkelser kom endelig felgene fra GS i dag Firehjulskontroll ble tatt og felgene montert, i tilegg fått unnagjort litt småplukk som ny tåkelykt og festet nye skiltet i front med sorte N merker. Synes GS retro felgene kledde bilen, men blir nok til å montere spacere bak. Bilen er hvertfall mye mer kjørbar nå, så alt i alt veldig fornøyd! Firehjulskontroll på gang Ødelagt tåkelykt før: Etter: And done for today Hva syns folk om gule hella lykter? Er oppe til vurdering men mulig det blir litt for dristig for min del Endret Juni 23, 2016 av Hostine Ron Jeremy, StigJ, Amarios og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Meget flott e30 du har! Felgene satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Ble veldig pent! Men hadde stått over gule lykter, denne kler vanlige bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Meget klokt valg mtp. felgbytte. Synes ikke RFene passet i det hele tatt. Rar lakkering av senter og alt for lavt innpress. Tommel opp for en flott E30 (i riktig farge ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 21 minutter siden, Gorg skrev: Meget flott e30 du har! Felgene satt som et skudd! Takker! 19 minutter siden, Gabz skrev: Ble veldig pent! Men hadde stått over gule lykter, denne kler vanlige bedre Ja, tror ikke jeg hadde turt å bytte til gule lykter for å være ærlig men gule lykter på rød bil er tøft alikevel synes jeg. 19 minutter siden, StigJ skrev: Meget klokt valg mtp. felgbytte. Synes ikke RFene passet i det hele tatt. Rar lakkering av senter og alt for lavt innpress. Tommel opp for en flott E30 (i riktig farge ) Enig med deg der, RF felgene var ganske voldsomme og bilen var absolutt ikke noe å kjøre med når de satt på Takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Hva er bolt cirkelen på rf felgene, størrelse på senteret og brede?😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 41 minutter siden, Even Pladsen skrev: Hva er bolt cirkelen på rf felgene, størrelse på senteret og brede?😇 De ble solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå