Carlsius Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 2 timer siden, DanielStance skrev: Noe sånt blir det vel? Veldig flott bil forresten Er i grunn ikke sånn super fan av touring utgaven av E39, men setter alltid pris på en fin touring Se der ja! Blir vel noe lignende det der bare uten 4x rør og m-sport, og tror jeg liker det. Så når jeg får for mye tid til overs blir det nok hel røde lykter. Ikke veldig stor fan av E39 touring med mindre det er facelift og det blir holdt litt clean, da kan jeg få litt sansen for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Nå, Carlsius skrev: Se der ja! Blir vel noe lignende det der bare uten 4x rør og m-sport, og tror jeg liker det. Så når jeg får for mye tid til overs blir det nok hel røde lykter. Ikke veldig stor fan av E39 touring med mindre det er facelift og det blir holdt litt clean, da kan jeg få litt sansen for dem Hehe ja, 4x rør på en 520i er nok en smule harry Jeg støtter i hvertfall planen om helrøde baklykter Hvis ikke så ville jeg beholdt oransje Ganske likt her også, faktisk. Må være facelift Liker de godt med M-Sport fangere. Vinge på bakluken er ikke helt feil heller, da gjerne sammen med M-Sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Hmm.... Kjedelig å ikke finne ut av ting! Hadde jeg ikke hatt så mange jobber på meg skulle jeg gjerne ha prøvd å sett på det men skal høre litt rundt med folk om de kan ta seg av jobben eller eventuelt finne ut av det. Jada! Har faktisk kjøpt meg veteran 5-Serie. 1979 Mod 520iA Kommer tråd på denne straks, Blir prosjekt bil med hel lakkering, bytte av interiør og total overhalling av motoren Det kommer til å ta sin tid prøver å nyte den nå som den går er eu.godkjent 1 år til Begynner nok når vinteren kommer Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 On 9/1/2016 at 20.11, DanielStance skrev: Hehe ja, 4x rør på en 520i er nok en smule harry Jeg støtter i hvertfall planen om helrøde baklykter Hvis ikke så ville jeg beholdt oransje Ganske likt her også, faktisk. Må være facelift Liker de godt med M-Sport fangere. Vinge på bakluken er ikke helt feil heller, da gjerne sammen med M-Sport. Veldig enig, spoileren kan gjøre det pent så lenge det er m-sport på den On 9/2/2016 at 0.33, Enes Yakici skrev: Hmm.... Kjedelig å ikke finne ut av ting! Hadde jeg ikke hatt så mange jobber på meg skulle jeg gjerne ha prøvd å sett på det men skal høre litt rundt med folk om de kan ta seg av jobben eller eventuelt finne ut av det. Jada! Har faktisk kjøpt meg veteran 5-Serie. 1979 Mod 520iA Kommer tråd på denne straks, Blir prosjekt bil med hel lakkering, bytte av interiør og total overhalling av motoren Det kommer til å ta sin tid prøver å nyte den nå som den går er eu.godkjent 1 år til Begynner nok når vinteren kommer Gratulerer Enes, kjempe kult prosjekt. Gleder meg til å få sett dette Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 On 1.9.2016 at 12.20, Shattered skrev: Kjøpte de for 3200 kr, kjøpte nye dekk til 4500, så må ha noen kr for de 245-40 (eller 45? Husker ikke i farta) - 18. Er bare å kline på hvite blinkers foran også, så ser du hvor digg det er og du blir forelska i de hvite :D Selv vil jeg ha facelift bak, men bilen er på stramt budsjett akkurat nå de er ikke like orginale! langt ifra like stor kant på de! just say´n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 31 minutter siden, Freakshow skrev: de er ikke like orginale! langt ifra like stor kant på de! just say´n Sa jo det, din klodrian men jeg gir dem ikke bort likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 8, 2016 Share Skrevet September 8, 2016 6 minutter siden, Shattered skrev: Sa jo det, din klodrian men jeg gir dem ikke bort likevel xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 17, 2016 Forfatter Share Skrevet September 17, 2016 Søker hjelp angående setekontaktene: Problem: Setevarme fungerer ikke på begge framsetene etter bytte av sete. Jeg byttet som sagt fra standardstoler til sportstoler. Når jeg byttet sete koblet jeg fra en stor kontakt(se bilde #1) og koblet den til det nye sete, Var ikke borti noen fler kontakter, men har i ettertid sett at jeg har en liten kontakt(se bildet #2) som ikke er koblet i noe. Samtidig får jeg ikke setevarmen til å fungere, så regner med det er pga. denne kontakten. Vet det er mange her inne som har byttet seter og lurer på om noen vet hvor denne skal kobles inn hen, tok en kjapp titt under sete men fant ikke noe sted å koble den til #1 #2. Denne som ikke er koblet til noe og er sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 26, 2016 Forfatter Share Skrevet September 26, 2016 Nye felger innkjøpt: Style 32 Ikke ofte jeg gleder meg til å få på vinterhjul men vil tro disse kler bilen veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 26, 2016 Share Skrevet September 26, 2016 Den kontakten du har avbildet er det som går til varme. Er den ikke koblet til hovedkontakten helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet September 26, 2016 Forfatter Share Skrevet September 26, 2016 Nå, RemyNG skrev: Den kontakten du har avbildet er det som går til varme. Er den ikke koblet til hovedkontakten helt? Det er den som går til varme ja, det var det jeg ville høre Nei den er ikke koblet til noe som helst. Med hovedkontakt, mener du da den kontakten på første bilde(sort/gul). Der den skal være koblet i et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 26, 2016 Share Skrevet September 26, 2016 Hvis den ser identisk ut på som på bilde så er det den som skal i selve matta under setet du ser den med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Noen par bilder før sommerhjulene ble revet av: Shattered, sveigis og osteper reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet November 12, 2016 Forfatter Share Skrevet November 12, 2016 (endret) Da er bilen solgt som innbytte i en ny bil Det nye prosjektet er en Bmw e38 740i facelift som trenger litt små fiks Endret November 12, 2016 av Carlsius Daniel. og Enes Yakici reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 5 minutter siden, Carlsius skrev: Da er bilen solgt som innbytte i en ny bil Det nye prosjektet er en Bmw e38 740i facelift som trenger litt små fiks Ikke feil! Gode biler det Har du noe bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå