sv90 Skrevet Juli 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2016 HenrikSolberg, Olsen-e46, awt og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 Rått stian! Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 Veldig rått ja! Denne blir heftig. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2016 Takk for det 😊 går rette veien nå men kjenner på koppen at det skal bli godt med litt ferie snart 😊 For de som er på instagram har jeg laget en tag om dere vil se #holyfatassofe81 Kommer bilder som regel underveis 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 grisetøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2016 Takk for skryten 😊 skal snart og ta meg noen timer montering på bilen 😊 Mangler litt deler til front fangeren som skal bestilles i morgen håper ikke det tar så lang tid før det kommer 😊 Tenkte å få bestilt coilovers i morgen også så det ligger klart, så får jeg starte med og hive ut motoren etter jeg har hatt litt fri 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2016 Fant noen bilder underveis i lakk ingen som jeg kan hive ut 😊 Mobil kameraet liker ikke lysstoffrørene som er i lakk boksen 😂 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 hvordan motor skal i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: hvordan motor skal i denne? For øyeblikket skal bare original n47 motor ut og skiftes register på også få decat og chip, kanskje det blir noe mer spenstig motor i den når den er 10 år gammel 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2016 Fikk tatt en liten montering på bilen i dag 😊 har en del lister osv som skal lakkes før det kan monteres men ellers går det mot en slutt Måtte henge på ganger foran for å få helheten mangler jo alt på den dessverre men kommer det også 😊 Skal forhåpentligvis få laget noen nye inner skjermer til bilen denne uken om jeg får tid 😊 Noen som kan se hva som er fjernet bak ? 😂 HenrikSolberg, Mattae, ///M3 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Fantastisk fet farge! Følger med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Har troa på den vogna der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 (endret) Spenstig farge! fjernet visker bak? Endret Juli 17, 2016 av Robin94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimkjolseth Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Helt rå farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå