SiggenK Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Fikk de sorte nyrene i dag. Tror det kan bli bra Leverer bilen på EU og oljeservice i morgen tidlig, håper å få byttet nyrer ila morgenkvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Leverte bilen kl. 7, ferdig kl. 10. Nyvasket og fin Veldig fornøgd med servicen til Bavaria Økern som fant plass til meg midt i ferien slik jeg fikk tatt service og EU før vi skal kjøre nordover på ferie. Legger ved bilde tatt i forgårs. Neste bilde håper jeg blir med sorte nyrer (og ikke minst noe av interiør) Virker som en særdeles overkommelig jobb å bytte nyrer.. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=422572 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Noen kjappe bilder Etter at jeg hadde betalt la jeg merke til at jeg hadde bestilt matt sort og ikke blank. Men tror det kan funke fint med matt Resten av plasten i fronten er jo ganske matt. Må se nærmere på det i sollys hvordan det ser ut! Var en liten periode nervøs for at jeg skulle bryte av eller knekke noe på fangeren eller nyrene, men det gikk heldigvis fint 👍🏼 fupsaker, Peak, fxslin og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 17, 2016 Share Skrevet Juli 17, 2016 Ble bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 Det ble pent med sort, men jeg ville absolutt byttet til blank sort i stedet for matt sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 Endelig noen som kjøper GT! Har alltid (i motsetning til de fleste her inne) hatt sansen for F07, spesielt rompa Gleder meg til å følge med videre her! BimmerFan!, papertiger, SiggenK og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juli 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2016 Deilig!!! Stor takk til papertiger som har vært ekstremt tålmodig og hjelpsom papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet September 13, 2016 Forfatter Share Skrevet September 13, 2016 Lenge siden forrige update.. Har hatt en fantastisk sommer med bilen. En utrolig komfort! Også fått mange positive tilbakemeldinger! Er liksom ikke hverdags med GT. Den forsvinner ikke i mengden Lufter nå salg av bilen. Er tungt og usikker om det er riktig. Men siden vi bosatt i Oslo og fruen nå ska begynne i ny jobb ser vi etter en litt mindre bil som passer bedre til hennes kjøring i byen og til barnehagetransporten... Annonsen er vedlagt. Del den gjerne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82461858 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Deilig bil! Stemmer for at du beholder den og setter på noen fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå