MarcusSteffensen Skrevet September 23, 2016 Forfatter Share Skrevet September 23, 2016 4 timer siden, Poppy skrev: Har du solgt E91? nop, men alt er fjernet. absolutt alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 nei hold opp a! behold fronten! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 Angående farge ville jeg selv gått for imolarot. Her er en M3 E46 jeg så i den fargen for noen måneder siden. BjornarHS, MarcusSteffensen, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 25, 2016 Forfatter Share Skrevet September 25, 2016 kiket litt på imolarød, men føler det er en del med rød e46 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 27, 2016 Forfatter Share Skrevet September 27, 2016 hva tror folket om åpent filter? kjekt med mer lyd da, men den vil nok gå dårligere. bedre å heller kjøpe innsats? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 23 minutter siden, MarcusSteffensen skrev: hva tror folket om åpent filter? kjekt med mer lyd da, men den vil nok gå dårligere. bedre å heller kjøpe innsats? Bruk varmesjold i så fall. Varmluft er ikke motoren så glad i. Eller så kjøper du deg Perfomance luftfilterboks. Koster noen kroner, men lyden er grom. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Om du plasserer det lengst vekk fra motoren, helst med varmeskjold så går det nok fint. Er såklart "risiko" for at det slipper inn mer støvpartikkler enn originalt, og hvis det er oljet filter så kan vel det komme oljefilm på den pinnen i LMM. Grunnen til at folk som oftest opplever at bilen går dårligere med åpent filter, er fordi de plasserer den ofte rett ved motoren og da suger den jo til seg varm luft Og det er ikke helt ideelt haha. Blir jo ikke all verdens forskjell i lyd, men blir litt Her ser du også en grei løsning med skjold og sånt. Men innsatsfilter funker sikkert like greit det også F.eks fra K&N. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 27, 2016 Forfatter Share Skrevet September 27, 2016 kiket litt på k&n med varmeskjold, men har fortsatt fått vite at den får mindre kaldluft uansett. spørs om jeg heller går for et bra innsatsfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Innstatsfilter har vel ikke noe særlig for seg det heller. Da hadde jeg heller gått for et bra CAI, det gir iallefall grommere lyd MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 imola rød, phoenix gul og atlantic blue er råe farger på e46 og kjedelige er de heller ikke skal du gjøre noe med fronten hadde jeg som sakt gått for m3. ikke mtech 2 eller csl på denne bilen please HenrikSolberg, MarcusSteffensen og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 Phoenix gul😎👌 MarcusSteffensen, Enes Yakici og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 28, 2016 Forfatter Share Skrevet September 28, 2016 da var m3 fronten på vei mangler bare bakfanger før den er komplett utvendig til lakkering. Enes Yakici, danskiii, Slavearbeider'n og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 4 timer siden, MarcusSteffensen skrev: da var m3 fronten på vei mangler bare bakfanger før den er komplett utvendig til lakkering. Skal du kjøre med splittere og eller uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet September 28, 2016 Forfatter Share Skrevet September 28, 2016 23 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Skal du kjøre med splittere og eller uten? Hel leppe tror jeg. Ikke den som ligger under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 Nå, MarcusSteffensen skrev: Hel leppe tror jeg. Ikke den som ligger under Csl sverdet da eller? Den ligger ikke under MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå