Robin L Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 17 minutter siden, danskiii skrev: Hva er forskjellen på innfestningen til dempere for sedan og touring? tenker på kjøpe noen brukte coilovers, men dem er til sedan, så lurer på om dem passer.. framme er det likens, men bak så går det ikke om hverandre nei. er seperat demper og fjær/luftbelg der. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Har ikke preface xenon linselykter, mens halogen ikke har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 26, 2016 Forfatter Share Skrevet August 26, 2016 4 timer siden, Skare1 skrev: Har ikke preface xenon linselykter, mens halogen ikke har dette? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 26, 2016 Share Skrevet August 26, 2016 15 timer siden, Skare1 skrev: Har ikke preface xenon linselykter, mens halogen ikke har dette? preface: halogen=ikke linse xenone= linse facelift = begge linse - utsendemessig like. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 Liten update. Fikk noe stææææschhj i posten idag. Kunne ikke dy meg så startet med en gang jeg kom hjem. Nye blinkers 😉 Så fikk jeg tak i facelift lykter bak også. Utgangspuktet er litt dystert Men bedres fort Så rsrt ut med bare sidene Innerlyktene er veeldig matte så dem skal få en polering etterhvert! Selvfølgelig blinker dem noe uherdelig mye, så må få kodet vekk den pæresjekken asap! Så bor du i bergen så hjelp meg gjerne Kjørelyset på venstre innerlykt fungerer heller ikke så må gå over litt.. Fikk et kjapt blink når jeg åpnet luka den ene gangen men thats it.. Uansett, bra oppgradering for 550,- Mangler bare frontlykter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Hva? Oransje!?? Kom deg ut av tråden din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 8 minutter siden, Shattered skrev: Hva? Oransje!?? Kom deg ut av tråden din!!! Hehe! Er kult med oransje spesielt nå alle andre har hvite! Er litt rart sammen med hvite ryggelys men det skal det bli en endring på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 (endret) 2 timer siden, danskiii skrev: Selvfølgelig blinker dem noe uherdelig mye, så må få kodet vekk den pæresjekken asap! Så bor du i bergen så hjelp meg gjerne Kanskje Reef89 kan hjelpe deg? Eventuelt D.Toft om han kan utføre sånt og. Btw ikke hør på Shattered Endret September 1, 2016 av DanielStance danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Du får ikke koda bort den om du har original lysmodul. Bilen hadde trengt nye skilt forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2016 Forfatter Share Skrevet September 1, 2016 2 minutter siden, Poppy skrev: Du får ikke koda bort den om du har original lysmodul. Bilen hadde trengt nye skilt forresten å? Hva må til da? ny LCM? Hehe ja har det i bakhodet, glemmer bare alltid å ringe inn å bestille nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Nå, danskiii skrev: å? Hva må til da? ny LCM? Hehe ja har det i bakhodet, glemmer bare alltid å ringe inn å bestille nye LCMen fra 96-99(?) kan man ikke kode.. Må vel ha LCM 2 eller 3 for å gjøre det. Du kan installere sånne hella styrebokser til baklyktene så flimrer de ikke lengre. Om du kjøper ny LCM må den kodes inn, med km.stand osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 7 timer siden, Poppy skrev: LCMen fra 96-99(?) kan man ikke kode.. Må vel ha LCM 2 eller 3 for å gjøre det. Du kan installere sånne hella styrebokser til baklyktene så flimrer de ikke lengre. Om du kjøper ny LCM må den kodes inn, med km.stand osv. Er det noe spesielt serienr på dem forskjellige jeg må ha, eller duger alle som ikke er xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 14 timer siden, Shattered skrev: Sliter med at tidligere tekst henger igjen når jeg bruker telefon alså, får ikke bort siteringer heller.. Uansett.. Kan jeg bruke denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 Trykk på pila ved siden av B, så forsvinner all den siterte teksten danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Tror det er feil LCM. Kjøpte en LCM III til min på eBay for noen hundrelapper sist og kom ganske kjapt og. Verdt en sjekk Anyways, så fort mye bedre ut med nye lykter! Nice! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå