Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har kjøpt meg ein BMW F10 520D Alpinakvit 2011mod med Manuell gir, så eg har plana om å få mine egne personlige touches på, sikkert ganske vanlig å gjør dissa tinga men eg vil i alle fall ha det på min for at eg skal ver endå meir fornøgd med bilen, mangler liksom eit par små detaljer :)

Har utstyr som:

Stor Navi Proffesionell

El takluke,

El Hengarfeste 

Bluetooth Streaming

M-sport eksteriør og skinninteriør

Shadowline eksteriør og svart tak.

Planer:

- Rense og Smøre skinnstolane med Swiss

- Flikke i nokon steinsprutar/lakke opp igjen sideskjørta. (kanskje kvite refleksar bak)

- Renovere 19" M-sport felgane, alle 4 er kantkjørte av førre eigar.

- GS 21" ConCours felgar i grå farge

- LED i grøfter 

- Svarte nyrer/side blinkera

- M-sport spoiler

- 3 stegs Polering for å få vekk nåkre små orange prikker i lakken på dører/fanger - Done

- Chipe den til 223hk i følge BSR Tuning.

- H&R Fjører etter vinteren.

Det er no ein begynnelse før vinteren setter   

Har nokon god/dårlige erfaringar med GS 21" ane?  Nåken pointer/tips for å få bilen til å skille seg litt ut blant dei alle 5-seriane, det er jo begynt å bli ein ganske vanlig bil no etter 5-6år med F10, menne, her eg bur i Førde er det heldigvis ikkje mange kvite F10'ar så går :)
Snapchat-518520462259771642.jpgSnapchat-1314516993966879009.jpgSnapchat-2468937147676473763.jpgSnapchat-6812069183959144975.jpg

Endret av VHaugen
Skrevet

Jo er meget godt fornøgd so langt ja og sverga fortsatt litt til manuell, men kjørt 8trinns automaten til F10'n og utrulig god å kjøre då oge :) Gleder meg til å få litt pakker i posten snart ;) Grill og felgar i første omgang ;) Er ikkje dinna Iron-X'n ganske kraftig, skadelig for klarlakk, nesten som sitrus rens liksom? :) Men takk for tipset 

Skrevet

Vil ikke se Iron-X er skadelig, men det er ikke noe du bruker ved hver vask. Bruker det ett par ganger i året før polering/voksing. 

Skrevet (endret)

gratulerer med flott bil! :)
og som E.H.D sier, så er ikke Iron-X skadelig for klarlakk :) det er bare en metalpartikel fjerner som fjerner flyvestøv som gjerne kommer fra bremser eller piggdekk :)

så kjøp deg en flaske Iron-x eller korrosol så blir du ganske garantert kvitt prikkene :)

Endret av Freakshow
Skrevet
On 28.8.2016 at 18.17, E.H.D skrev:

Vil ikke se Iron-X er skadelig, men det er ikke noe du bruker ved hver vask. Bruker det ett par ganger i året før polering/voksing. 

Ja selvfølgelig, dumt spørsmål av meg, men einaste plassen eg fant å kjøpe ditta der Iron-X så var det 5liters dunk til 1350kr :P va voldsomt da :P Men prikkane MÅ no vekk :P

Skrevet
On 28.8.2016 at 19.53, Mistermister skrev:

Har hatt to sett 21" fra GS. Samtlige felger har sprukket. Aldri finn på å kjøpe disse felgene.

Åååh e da så gale also? :( fysj då, ser da lige nåken brukte Hartge 20" ute på finn.no til 20k då :P gode erfaringa med dei då kanskje? :P

Skrevet
On 28.8.2016 at 21.23, Freakshow skrev:

gratulerer med flott bil! :)
og som E.H.D sier, så er ikke Iron-X skadelig for klarlakk :) det er bare en metalpartikel fjerner som fjerner flyvestøv som gjerne kommer fra bremser eller piggdekk :)

så kjøp deg en flaske Iron-x eller korrosol så blir du ganske garantert kvitt prikkene :)

Jo takker for det, er meget fornøgd med både manuell giret og draget i den og fargen, einaste e no alle dissa forbaska innsekta enn ser med ein gong :P heh Men den har no blitt jevnlig vaska for hand :P 

Skrevet
34 minutter siden, VHaugen skrev:

Åååh e da så gale also? :( fysj då, ser da lige nåken brukte Hartge 20" ute på finn.no til 20k då :P gode erfaringa med dei då kanskje? :P

De er (veldig) kjent for samme problem de også dessverre. :)

Skrevet
6 timer siden, VHaugen skrev:

Ville heller gått for Hartge ja👍🏻👍🏻 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...