Freakshow Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 fy faen den er griselekker den e46´n din! gode gud! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 19, 2017 Share Skrevet Mai 19, 2017 Vanvittig tøffe bilder, samt vanvittig tøff M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 14 timer siden, Frode D skrev: Og så var jeg og de andre på photoshoot med Mike Crawat som tok disse syke bildene. gleder meg til å få resten. [ Så nå blir bilen klargjort for salg etterhvert. Jeg klarte å miste skiltet foran på autobahn, så har fått nytt registreringsnummer på bilen om noen skulle lure på hvorfor dette er endret. Damn! Sykt fine bilder! 😮 Satt det med borrelåstape? 😬 Ivrig86 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2017 15 timer siden, Freakshow skrev: fy faen den er griselekker den e46´n din! gode gud! oO Takker 13 timer siden, BjornarHS skrev: Vanvittig tøffe bilder, samt vanvittig tøff M3 Takk, han er vanvittig flink å ta bilder. 2 timer siden, Gorg skrev: Damn! Sykt fine bilder! 😮 Satt det med borrelåstape? 😬 Du finner han her om du vil se mer: https://www.instagram.com/mikecrawatphotography/ Nei, det satt med to skruer. Har sikkert slitt ut hullene etter å ha tatt av og på skiltet mange ganger. Nå sitter de nye med borrelås Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 Da var bilen solgt og hentet av ny eier. Litt vemodig, men har noe fint å se frem til. Tipper det kommer en tråd etterhvert da han er aktiv innpå her. Freakshow, Gorg, fupsaker og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 gratulerer med salg Frode! ^^ gleder meg til ny bilen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Juni 25, 2017 Share Skrevet Juni 25, 2017 Var det klarlakk på dei børsta kantane?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2017 12 minutter siden, volvobrage skrev: Var det klarlakk på dei børsta kantane?:) Ja, selvfølgelig volvobrage reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå