x25Touring Skrevet September 21, 2016 Skrevet September 21, 2016 (endret) Da har det havnet ett nytt prosjekt på tunet. 1992 M5 Touring som er nylakkert i bilens originale farge daytona violet. Bilen er demontert av forrige eier, så det blir litt av et puslespill å få den i sammen igjen. Den er mer eller mindre komplett, men det savnes noen smådeler + at jeg ikke har en bra fremfanger. Så hvis noen har en originalfanger til M5, hyl ut Prøver å oppdatere etterhvert som det skjer noe. Endret September 21, 2016 av x25Touring Werther, Shattered og BjornarHS reagerte på dette 3
NA Skrevet September 21, 2016 Skrevet September 21, 2016 Denne har jeg sett på finn en stund ja, og hadde ikke hus å garasje vært fokus skulle jeg vært å sett på den. Spennende å se utviklingen her. Masse som må gjøres eller bare montering som gjenstår?
x25Touring Skrevet September 21, 2016 Forfatter Skrevet September 21, 2016 23 minutter siden, NA skrev: Denne har jeg sett på finn en stund ja, og hadde ikke hus å garasje vært fokus skulle jeg vært å sett på den. Spennende å se utviklingen her. Masse som må gjøres eller bare montering som gjenstår? I utgangspunktet så er det montering, men bilen har vært avskiltet siden 2009, så da regner jeg med det dukker opp både det ene og det andre.
sveigis Skrevet September 21, 2016 Skrevet September 21, 2016 Dette var gøy at du laget tråd her :). Her skal jeg selvfølgelig være med og legg ut info og bilder Jan Erik når du holder på .
x25Touring Skrevet September 21, 2016 Forfatter Skrevet September 21, 2016 Ja skal prøve å oppdatere litt her. Er veldig moro med forum siden det er så mange flinke her, som har styra med disse bilene før. Du blandt annet Sveigis, er jo blitt en dreven mann på E34 😊
sveigis Skrevet September 21, 2016 Skrevet September 21, 2016 Ja forum her myyyye gøyere enn FB.:). Selvskryt hater jeg men kan vel si at noe kan jeg om disse bilene og det er fordi jeg er så glad i nettopp e34 og liker å tusle litt.:). Har lyst på en til egentlig
x25Touring Skrevet September 21, 2016 Forfatter Skrevet September 21, 2016 Finne deg en M5 du også 😊👍🏼
Freakshow Skrevet September 21, 2016 Skrevet September 21, 2016 åh! dette gleder jeg meg til å følge med på videre! x25Touring reagerte på dette 1
sveigis Skrevet September 21, 2016 Skrevet September 21, 2016 2 timer siden, x25Touring skrev: Finne deg en M5 du også 😊👍🏼 For å si det sånn ,ja mer enn gjerne men hadde en snakk med lommeboken over en kopp kaffi her om dagen,og han sa det ikke passet uten at jeg kvittet meg med en av mine :). Og skal jeg selge 530en,så må jeg nok få meg en e28 så får jeg heller bli med deg noen ganger Jan Erik :). x25Touring og Freakshow reagerte på dette 2
BjornarHS Skrevet September 22, 2016 Skrevet September 22, 2016 Følger med her, E34 M5 er kult, og enda kulere når vi snakker touring! Freakshow og x25Touring reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet September 22, 2016 Skrevet September 22, 2016 Kjempe bra at du lager en tråd Jan Erik, FB blir ikke det samme Synes dette så ut som ett meget komplett og bra utgangspunkt, skikkelig krembil dette her. Gleder meg til å se denne på Nurburgring tur til neste år, sammen med 535en til Sveigis og Alpinaen til Øistein Freakshow, x25Touring og sveigis reagerte på dette 3
sveigis Skrevet September 22, 2016 Skrevet September 22, 2016 Jan Erik ,skrik ut hvis du trenger hjelp med noe !:) x25Touring reagerte på dette 1
x25Touring Skrevet September 22, 2016 Forfatter Skrevet September 22, 2016 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Kjempe bra at du lager en tråd Jan Erik, FB blir ikke det samme Synes dette så ut som ett meget komplett og bra utgangspunkt, skikkelig krembil dette her. Gleder meg til å se denne på Nurburgring tur til neste år, sammen med 535en til Sveigis og Alpinaen til Øistein Ja det tror jeg kan bli en knalltur. Gleder meg skikkelig. Fredrik 90 reagerte på dette 1
x25Touring Skrevet September 22, 2016 Forfatter Skrevet September 22, 2016 1 time siden, sveigis skrev: Jan Erik ,skrik ut hvis du trenger hjelp med noe !:) Jepp, det kommer jeg helt sikkert til å gjøre 😊
paukri Skrevet September 23, 2016 Skrevet September 23, 2016 Ja blir morro på tur neste år! masse grom biler med da! sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå