Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, HPVL skrev:

Det er ikke lett, Fahad! Håper jeg kan få se M3n live en vakker dag i sommer :D

 

Nei, har nesten ikke sovet ordentlig på flere dager nå! Skal si ifra når jeg får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo overhodet ikke noe gubbete med M3, så om du mener fargen er det så er jo ikke bilen det :) 

Men hadde vært tøft med en litt mer spennende farge, Austin Yellow eller Yas er jo flotte farger. Om du ikke snubler over en med Individual farge :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Gorg skrev:

Det er jo overhodet ikke noe gubbete med M3, så om du mener fargen er det så er jo ikke bilen det :) 

Men hadde vært tøft med en litt mer spennende farge, Austin Yellow eller Yas er jo flotte farger. Om du ikke snubler over en med Individual farge :D 

Satser på Yas Marina eller sort, har denne som en reserveløsning. Den er fin men ikke tøff nok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bækkmann skrev:

Fin farge, men når man først kjøper en M bil, så burde den stikke seg ut skikkelig spør du meg. Da gjerne med en sterk farge, eller sort.

Ja, jeg er helt enig. Jeg ble mest fristet pga eksosen. Fargen er også fin, men ikke tøff nok på en M bil 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fahad skrev:

Ja, jeg er helt enig. Jeg ble mest fristet pga eksosen. Fargen er også fin, men ikke tøff nok på en M bil 

40.000 er jo latterlig mye penger, men om man sparer og koster på seg noe sånt iløpet av et halvt år så blir del vel ikke så alt for ille. 6.666kr. i måneden det! :P Selv har jeg brukt vesentlig mer på bilen den siste måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bækkmann skrev:

40.000 er jo latterlig mye penger, men om man sparer og koster på seg noe sånt iløpet av et halvt år så blir del vel ikke så alt for ille. 6.666kr. i måneden det! :P Selv har jeg brukt vesentlig mer på bilen den siste måneden.

Ja det går jo an, men jeg tenker å beholde bilen kanskje litt over 1 år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bækkmann skrev:

Det spørs jo hvor mye man kan kreve ved gjensalg.. Tvilsomt 40.000 :-k

Ja, eksosen kommer jeg ikke til å gjøre noe med egentlig. Blir kun M Performance styling 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Walkabout skrev:

Mineral Grey er ikke den mest spenstige fargen på en M, men kunne funket om du gikk for en heftig farge på felgene istedenfor, som f.eks. candy red :) 

Har sittet og sett på YouTube videoer i natt, men den fargen er ikke helt meg. Hadde det vært en G30/G11, så hadde den vært perfekt. Må bare ha litt is i magen og smøre meg med tålmodighet, men jeg vil ha en M bil innen april! Klarer nesten ikke å vente mer! 😀 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fahad skrev:

Har sittet og sett på YouTube videoer i natt, men den fargen er ikke helt meg. Hadde det vært en G30/G11, så hadde den vært perfekt. Må bare ha litt is i magen og smøre meg med tålmodighet, men jeg vil ha en M bil innen april! Klarer nesten ikke å vente mer! 😀 

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;) Du har allerede en knall bil, så hadde det vært meg som skulle kjøpe en M3 så hadde jeg heller hatt is i magen og ventet et par måneder på at den "rette" skulle dukke opp, heller enn å kjøpe en i hui og hast hvor en må inngå kompromisser på utstyr og fargevalg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Walkabout skrev:

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;) Du har allerede en knall bil, så hadde det vært meg som skulle kjøpe en M3 så hadde jeg heller hatt is i magen og ventet et par måneder på at den "rette" skulle dukke opp, heller enn å kjøpe en i hui og hast hvor en må inngå kompromisser på utstyr og fargevalg :) 

Helt enig, men jeg har veldig dårlig tålmodighet 😂 Farger som jeg kunne tenkt meg er sort, yas marina eller hvit. Sakhir Orange blir kanskje litt sært 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...