Fahad Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 4 timer siden, Frode D skrev: Ser barsk ut Takk for det 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Veldig fint med skjørtene uten tvil Fahad.:). Mye mer cleant og sammensatt. Forresten,kollegaen min har hvit x6 og jeg parkerte ved siden av med x6en. Jeg synes min 530 er stor men den så jo ut som en jækla mygg på siden Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 43 minutter siden, sveigis skrev: Veldig fint med skjørtene uten tvil Fahad.:). Mye mer cleant og sammensatt. Forresten,kollegaen min har hvit x6 og jeg parkerte ved siden av med x6en. Jeg synes min 530 er stor men den så jo ut som en jækla mygg på siden Takk for det Sveigis. Hehe, ja den er ganske svær 😁 Tar ganske god plass i garasjen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 (endret) Satte på sølvramme rundt skjermen i dag, synes det passer fint sammen med den sølvdelen på resten av interiørlistene. Ellers så må jeg bare nevne at jeg er forelsket i led lyktene til Bmw 😀 Dette er noe jeg MÅ ha på neste bil Endret Februar 8, 2017 av Fahad fupsaker, BimmerFan! og Dark Knight reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Nice litt Misunnelse. Har kun E70. Ønsket x6 men fant ikke 5 seter. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 (endret) Jeg kunne jo ikke la være, så da ble det Hamann takspoiler allikevel 😀 Endret Februar 10, 2017 av Fahad mossing 92, fupsaker, Dark Knight og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 ble fint , faen fikk lyst på e 71 grr sykt fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 8 minutter siden, eriksen skrev: ble fint , faen fikk lyst på e 71 grr sykt fine biler Takk 😀 E70'en din er jo veldig fin. Blir veldig kul med Performance deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 takk ja god ide for se til sommer hvad jeg finner på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 Den bilen er nesten ikke til å kjenne igjen fra du fikk den as! Strøken som alltid. Ville seriøst vurdert å foliere taket på denne bilen as, tror det blir dritbra i kombinasjon av alt det andre du har gjort Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 13 minutter siden, HPVL skrev: Den bilen er nesten ikke til å kjenne igjen fra du fikk den as! Strøken som alltid. Ville seriøst vurdert å foliere taket på denne bilen as, tror det blir dritbra i kombinasjon av alt det andre du har gjort Takk for det, HPVL 😀 Ja, har vært innom tanken når det gjelder sort tak. Har du fremdeles 4 serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 Nå har jeg fått på plass det utvendige på bilen. Blitt noen dyre modifikasjoner, men absolutt verdt det 😀 Legger ut noen før og etter bilder (M Sport vs M Performance) BimmerFan!, fupsaker og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Februar 13, 2017 Share Skrevet Februar 13, 2017 Den har blitt lekker! Hvor kjøpte du grillen din? Blir noe en E70 med lignende grill etterhvert Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 51 minutter siden, fxslin skrev: Den har blitt lekker! Hvor kjøpte du grillen din? Blir noe en E70 med lignende grill etterhvert Takk 😀 Kjøpte den fra Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2017 Ser ut som det blir H&R senk allikevel, sliter litt med å komme meg inn og ut av bilen uten å skitne til buksen 😁 Bør man ta firehjulskontroll rett etter senk eller er det lurt å vente til den får satt seg skikkelig? StigJ, danskiii og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå