Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Dal-z skrev:

Kjipt! Forbanna irriterende at folk bare stikker av fra slikt. Typisk at det skal skje på fine biler også, har aldri opplevd å få bulker på de rimelige bilene jeg har hatt, men på de dyre derimot... :P

 

Det er så typisk at det skal skje på dyre/fine biler! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ahj skrev:

Fy f***!! Så veldig kjedelig :/ 

Blir det bare lakkering? 

 

7 timer siden, Gabz skrev:

Fy, så kjipt.. Møkkafolk! Dette er hvorfor jeg skal ha dashcam i bilene mine.

 

7 timer siden, BimmerFan! skrev:

Dette var leit Fahad.. Det er så sinnsykt irriterende at når man parkerer langt unna andre biler, og det er masse plasser ledig, så velger en eller annen gjøk å parkere rett ved siden av meg.. 

Ja, dette var utrolig kjipt! Ødela dagen min. Dashcam skal jeg hvertfall ha på neste bil. Jeg skjønner meg ikke på folk som skal parkere ved siden av når det er hundre andre ledige plasser.

Jeg går nok for spot repair. Det er såpass dype riper at de må lakkere akkurat det området på nytt 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger kanskje X6en og går for F80 M3. Har fått et jævlig bra tilbud.. litt usikker på hva jeg skal gjøre 🤔Noen her inne som har erfaring med F80 eller har prøvekjørt en ?

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fahad skrev:

Selger kanskje X6en og går for F80 M3. Har fått et jævlig bra tilbud.. litt usikker på hva jeg skal gjøre 🤔Noen her inne som har erfaring med F80 eller har prøvekjørt en ?

F80 M3 er uten tvil en meget tøff bil, som blir tøffere under ditt eierskap :) 

Men du er nå vant til ganske store og komfortable biler som f.eks. X6 og F10, og F80 er ikke like stor og komfortabel som X6 og F10.  Hadde jeg vært i dine sko så hadde jeg ikke byttet din X6 mot en F80 M3, derimot så hadde jeg byttet min 520d mot M3 (pga. bilen min mangler mye motor). Uansett hva du velger så blir dette her rått uansett :D 

Kanskje F10 LCI hadde vært noe ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BimmerFan! skrev:

F80 M3 er uten tvil en meget tøff bil, som blir tøffere under ditt eierskap :) 

Men du er nå vant til ganske store og komfortable biler som f.eks. X6 og F10, og F80 er ikke like stor og komfortabel som X6 og F10.  Hadde jeg vært i dine sko så hadde jeg ikke byttet din X6 mot en F80 M3, derimot så hadde jeg byttet min 520d mot M3 (pga. bilen min mangler mye motor). Uansett hva du velger så blir dette her rått uansett :D 

Kanskje F10 LCI hadde vært noe ? :) 

Vil egentlig ikke tilbake til F10 og M5 syns jeg blir litt for anonym 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøvekjøre en M3 og se hva du synes :) Har aldri prøvd en selv, men det vil jo være en helt annen bil å kjøre enn X6, samt at interiøret er en del mer moderne. X6'en din er nok vel så tøff i trafikkbildet, men det er jo en drøm for de fleste å kunne eie en M i løpet av livet - så kjør på nå dersom du har muligheten ;) Selv synes jeg M4 er hakket tøffere, men disse er jo relativt like. Selv hadde jeg nok ikke beholdt lappen særlig lenge med en slik bil, det er det eneste negative :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Walkabout skrev:

Du får prøvekjøre en M3 og se hva du synes :) Har aldri prøvd en selv, men det vil jo være en helt annen bil å kjøre enn X6, samt at interiøret er en del mer moderne. X6'en din er nok vel så tøff i trafikkbildet, men det er jo en drøm for de fleste å kunne eie en M i løpet av livet - så kjør på nå dersom du har muligheten ;) Selv synes jeg M4 er hakket tøffere, men disse er jo relativt like. Selv hadde jeg nok ikke beholdt lappen særlig lenge med en slik bil, det er det eneste negative :P 

Det eneste jeg savner er litt mer moderne interiør når det gjelder X6en. Saken er at forhandleren tar den inn som innbytte for nesten like mye som jeg kjøpte den for. M4 er ikke aktuelt pga familie. Fruen har sin egen bil, men de få gangene de sitter på med meg, så er det greit å ha en sedan. Det er faktisk nå jeg har muligheten til en M bil.. vurderte Panamera også, men igjen må jeg tilbake til et gammelt karosseri. Forhandleren har ingen M bil inne, og hvis jeg drar innom for å prøvekjøre et annen sted, så tror jeg ikke dem er villige til å la meg prøvekjøre så lenge jeg ikke kjøper bil fra dem.. 

Tenkt litt på f15 og f01 også, men f01 blir så lik f10 mtp interiøret. Jeg beundrer f10/11, men har hatt den i 5 år og vil ikke tilbake til noe som ligner 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...