Dark Knight Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Dritlekkert! Har kjørt forbi deg et par ganger på Ellingsrud - Performance frontfangeren ser sykt fet ut i virkeligheten Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 7 minutter siden, Dark Knight skrev: Dritlekkert! Har kjørt forbi deg et par ganger på Ellingsrud - Performance frontfangeren ser sykt fet ut i virkeligheten Tusen takk for det, Dark Knight 😀 Bor du i nærheten? Jeg bor på Ellingsrud (Munkebekken) 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 2 timer siden, Fahad skrev: Tusen takk for det, Dark Knight 😀 Bor du i nærheten? Jeg bor på Ellingsrud (Munkebekken) 😀 Yupp, da bor vi i samme nabolag Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 25, 2016 Forfatter Share Skrevet November 25, 2016 Vurderer å gå over til M Performance sideskjørt på X6en, men er litt usikker 🤔 Syns det er veldig praktisk å ha stigtrinn på en suv, men er villig til å ofre det for utseendets skyld 😁 Det er vel det eneste jeg mangler av Performance deler på bilen Walkabout, Gorg, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 25, 2016 Share Skrevet November 25, 2016 (endret) DO IT! EDIT: og hiv på noe senk Vet det er en X bil men det er tross alt en coupe og ser litt ut som det trengs stige for å komme inn Endret November 25, 2016 av danskiii Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 (endret) Monterer nye endestusser 😀 Endret November 27, 2016 av Fahad ahj, Walkabout, Dark Knight og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 39 minutter siden, Fahad skrev: Monterer nye endestusser 😀 Ble veldig bra! Men den grønne teipen passet ikke resten 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 2 minutter siden, Gorg skrev: Ble veldig bra! Men den grønne teipen passet ikke resten 😂 Helt enig 😂 Må faktisk lime de dekslene, holder ikke med dobbeltsidig teip Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Denne bilen blir bare fimere og finere:). Eksosen gjorde umderverker må jeg si og jeg hadde ofret stigtrinnene uten tvil og satt på skjørt.:). Alt ialt en flott x6 Fahad . Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 28 minutter siden, sveigis skrev: Denne bilen blir bare fimere og finere:). Eksosen gjorde umderverker må jeg si og jeg hadde ofret stigtrinnene uten tvil og satt på skjørt.:). Alt ialt en flott x6 Fahad . Tusen takk for det, Sveigis 😀 Alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Du sparer ikke på kruttet når det kommer til denne bilen heller virker det som! Helt rått! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 22 minutter siden, BimmerFan! skrev: Du sparer ikke på kruttet når det kommer til denne bilen heller virker det som! Helt rått! Hehe, må ha noe å holde på med bilen 😀 BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 Eksosen ble i allfall mye stiligere. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 har sett litt på X5M og X6M, og ser de har et annet sidespeil, eller ihvertfall speildeksel. Er dette noe du har vurdert? Liker godt helsorte speil på hvite biler selv så tenkte foreslå det ihvertfall Gjorde seg pent med nye endestusser, og syns også du skal gå for performance skjørter Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 7 minutter siden, danskiii skrev: har sett litt på X5M og X6M, og ser de har et annet sidespeil, eller ihvertfall speildeksel. Er dette noe du har vurdert? Liker godt helsorte speil på hvite biler selv så tenkte foreslå det ihvertfall Gjorde seg pent med nye endestusser, og syns også du skal gå for performance skjørter Se der ja.. det har jeg faktisk aldri lagt merke til 😀 Tusen takk for tipset, Danskiii. Helsorte speil er fint, skal se om det går an å foliere hele speilet i blank sort. Nederst delen er i matt plastikk, så der tror jeg folien vil slite med å feste seg. Frister veldig med performance sideskjørt, får se om jeg får et godt tilbud fra GS 😀 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå