Gå til innhold

Calypsorot BMW E36 Coupe Original M-Sport! Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Noe små oppdateringer idag også! :)

Som dere veit ville jeg ha oransje blinkers rundt hele bilen. Fetteren min har en e36 cab som han hadde oransje sideblink på og han ville ha hvite rundt bilen. Da var det så enkelt at vi bare bytta blinklys. Jeg fikk hans oransje og han mine hvite. 

IMG_0695.JPGIMG_0704.JPGIMG_0705.JPGIMG_0706.JPG

Jeg hadde også feilmelding på airbagen min og lampen lyste inne i bilen. Vi fikk tatt en kjapp diagnose og vips så var den borte. Aner ikke hvorfor den var der men antar at noe har blitt demontert uten at meldingen har blitt sletta seinere.. Da er den borte iallefall. 

Deilig å ha bil uten noe feilmeldinger! ;)

IMG_0698.JPG

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fagbrev, vet godt hvilken bilmekaniker jeg skal bruke hvis jeg trenger å få noe fikset i allefall :D

Venter spent på oransje baklykter, tror det gjør bilen komplett! Men det er en virkelig pen E36 du har fått deg, pen der den står til og med med vinterhjul er den pen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carlsius skrev:

Gratulerer med fagbrev, vet godt hvilken bilmekaniker jeg skal bruke hvis jeg trenger å få noe fikset i allefall :D

Venter spent på oransje baklykter, tror det gjør bilen komplett! Men det er en virkelig pen E36 du har fått deg, pen der den står til og med med vinterhjul er den pen ;)

 

Hjertelig takk! Det er bare å siifra om du trenger hjelp til noe. :-) 

Gleder meg til å montere de selv! Men er så dårlig vær i Drammen for tiden.. 

Tusen takk! Gleder meg til sommeren til at den får litt ny lakk og diverse! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hva synes folk om at jeg kanskje tenker å lakkere nålene i speedometeret rødt? Har sett mange gjøre det men er litt usikker.. og eventuelt ringer av børstet stål?  

M3 har jo røde nåler men nå kjører jo jeg 320i?😝

Gi meg gjerne tilbakemelding på dette da jeg er litt skeptisk :-)  

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BjornarHS skrev:

Tja..godt spørsmål..

Når det kommer til ringer synes jeg svart er fint, men ikke så fan av sølv og chrome :)

Akkuratt det jeg er usikker på... ringene kan jeg bare glemme etter å ha sett noe bilder med det så vill jeg ikke ha de alikevell. 

Men nålene er jeg veldig usikker på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt idag også! :)

Fjernet den lille spoileren/ leppa bak. Jeg liker denne veldig godt på 46 men ikke e36. Derfor ble denne fjernet :)

IMG_0712.JPGIMG_0711.JPG

Skulle egentlig bytte om til baklykter med oransje blinklys men etter at de har ligget i bagasjen har høyre lykta fått sprekk i glasset. Derfor ble det bestilt ny høyre lykt fra koed. Håper den kommer veldig kjapt! :D 

Legger ved noen bilder av hvordan den blir med baklykt med oransje blink. Fikk tatt noe bilder i forskjellige vinkler så dere ser hvordan det blir. :)

Hva syntes dere? ;) 

Pst- @Sondre Carlsen Her har du litt bilder du kan få se :)

IMG_0721.JPGIMG_0722.JPGIMG_0723.JPGIMG_0731.JPGIMG_0726.JPG

IMG_0727.JPG

Endret av Enes Yakici
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...