Eminent Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 I dag har jeg kikket litt på frontfangere. Kom over en som er sinnsykt råååå synes jeg 😁 E92 lci m4 bumper converter. Denne er laget av ordentlig plastikk (samme som original fangere) og skal vist være den beste på markedet . Det ser sinnsykt sprekt ut, men alikevel er jeg litt usikker, hva synes dere ? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Har sett en E92 med denne for litt siden, og liker alltid biler som skiller seg ut, men ble ikke helt overbevist merket jeg Runey og Eminent reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 9 minutter siden, Gabz skrev: Har sett en E92 med denne for litt siden, og liker alltid biler som skiller seg ut, men ble ikke helt overbevist merket jeg Ja ikke sant ? Er et eller annet som ikke stemmer føler jeg. Hehe.. Tror ikke den ser så bra ut hvis man ser den fra siden. Føler at nederste del av fangeren stikker litt for langt ut :/ Beholder nok m-sport fangeren litt til , bedre å kanskje investere litt i andre deler gjennom vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Midtseksjonen mellom nedre luftehull og lykter/grill er for stor. Altså for mye flate. Den ser ut som den har seget, og jeg tror også den ikke ser helt bra ut fra siden. Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Liker ikke den fronten på E92. Lyktene ligger for vannrett i forhold til luftinntakene på fangeren. F-fanger på E-karosseri blir kræsj i mine øyne. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Behold denne sjeldne bilen (pga fargen) original stemmer jeg for Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 http://m.ebay.com/itm/PAINTED-AK-style-Front-lip-Spoiler-For-BMW-E92-E93-Lci-M-Tech-Bumper-10-13-B083F-/141999181281?nav=SEARCH Stemmer heller for slik leppe istedenfor M4 fangeren. Den ser ok ut fra sida, men ikke forfra. Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 9, 2016 Share Skrevet November 9, 2016 Så denne på finn for mange år siden. Flott farge. Kjekt å ha individual lakk. Fikk også se den live på GS treffet i Bud nå i år. Ta vare på den . Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet November 9, 2016 Forfatter Share Skrevet November 9, 2016 Er ganske så enig med dere . Når man ser litt mer detaljert på det så blir det faktisk ikke noe pent Den kler best den originale M-sport fangeren. Men da tror jeg nok jeg går for en ny frontleppe, den jeg har nå passer ikke helt inn. Tror denne blir mye finere komplett sammen med m3 sideskjørt og extended sideskirts: eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 Den frontleppen blir veldig bra. Tommel opp fra meg. Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 Eventuelt er 1M-fronten eller M3-fronten dritfet på E92! EpicShotSquare.png danskiii og Eminent reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Fant et gammelt bilde fra de første månedene da jeg kjøpte bilen Før jeg lakkerte speil, leppe, senking ect. (Tror jeg kjøpte felgene den uka hvis ikke jeg tar feil Bildet ble tatt på BMW dagene på Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 (endret) Lei av å vaske bilen hele tiden, vokse og polere? Jeg har en kamerat i Gøteborg som holder på med kjeramisk lakkbeskyttelse. Er helt syke greier, anbefaler dette til alle. Legger ut en video fra youtube . Se hele videoen man blir veldig imponert mot slutten , spesielt når de kaster Dritt/skittent vann på bilen. Denne beskyttelsen varer i årevis. Er veldig dyrt men verdt det, spesielt hvis du er lei å vaske felger. Planen er å påføre det på bilen min etter vinterlagring i år Endret November 11, 2016 av Eminent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Uten tvil bra med coating, men hadde vært interessant se en 50/50 fordeling med coating/voks. Alt ser jo bra ut mot ubehandlet bil. Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 7 minutter siden, Frode D skrev: Uten tvil bra med coating, men hadde vært interessant se en 50/50 fordeling med coating/voks. Alt ser jo bra ut mot ubehandlet bil. Er et ganske bra produkt, ja en 50/50 fordeling hadde nok vært midt i blinken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå