Robinsp Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 Hehe var bare dørene jeg skulle ha så gjør ikke noe Men absolutt en flott bil! Gikk bedre en forventet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2017 Ja ble også veldig positivt overrasket over hvor bra den gikk Er det samme farge som din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Mars 10, 2017 Share Skrevet Mars 10, 2017 Nei min er orient blau, menst din er vell biaritz blau mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 (endret) Liten update idag, hovedsakelig vaskeupdate, prøvde og få tatt noen bilder idag da idet minste Først en liten luftetur ( panser står åpent ja ) Så under vask, viktig med skumbad først Så noen ferdigbilder Snek seg med en 7er Endret Mars 11, 2017 av Skulebollen BjornarHS, bimmerfun, williamwiers og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 Fikk også tatt noen dårlige samlebilder utenfor verkstedet av Bmwparken for øyeblikket 730d, 530d, m3 og 320d "m3GTen" ( 320d ) Står med knekt fjør og venter på deler fra GS som ble bestilt forrige søndag. Men har fått inn bilen og demontert fjørbenet, og støvsugd grundig innvendig. Så denne er vel på vegen igjen neste uke Så får man se hvordan det blir med EU.. Denne skal inn i August, noen som vet hvor tidlig jeg kan ta EU da? Kan jeg feks. ta EU i mai og den vil gjelde for 2 år fremover? Legger ved noen ekstra bilder av den siden den er så pen Meget grønn bil... Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 Kan ta EU fire måneder før tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 Du skal ha for forsøket på bildefronten i det minste Synd SJ ikke var med på oppstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 Du kan ta eu kontroll fra 1. april om du vil. Bil og henger appen til vegvesenet er grei i så måte. Ved å legge inn regnr og velge Sjekk tidspunkt for eu kontroll får du opp når den skal være godkjent. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2017 Aha, da blir det eu kontroll tidlig i april, så får vi se hvordan dens videre skjebne blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet Mars 13, 2017 Share Skrevet Mars 13, 2017 Fin bilpark Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 (endret) 320d Fikk tatt en liten økt på den igår kveld. Skiftet begge fremfjørene, lenkstag, Egr termostat, dieselfilter og lagt om til vinterdekk. Fikk også gitt stoffet i fremseten noen runder med Green Clean børste og støvsuger. Men her trengs noen runder til Så da blir det bare og kjøre denne frem til April og se om den er mulig og få igjennom EU. Av ting som jeg vet må skiftes er: Bakfjører ( ene er knekt ), slitasjevarslere til klosser, airbaglampe. Ellers trenger den hovedtermostat, luftfilter og en oljeservice. Men dette blir og avvente med til eu er tatt. Nye deler Servicedeler til resterende Bmwer også Fjøren som knakk under prøvetur Ny fjør på plass Og der ble det glemt og ta mer bilder Endret Mars 18, 2017 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 530d Var på kurs i Bergen denne uken. Da valgte 530d og miste bremsevesken når jeg var der. Så ble en ganske rolig tur hjem med kun "nødbremsesystemet" Rekner med det må vere ett bremserør som er rustet hull i så vesken har rent ut. Er Alltid(!) noe med denne bilen. Skal få sett raskt over om jeg finner feilen idag, men bremserør er vel en jobb for verksted så blir vel satt bort til dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mars 18, 2017 Share Skrevet Mars 18, 2017 Siden Emil er lite raus med bilder, så hiver jeg inn noen random bilder jeg tok i dag. Beklager på forhånd at det er komt med en flott folkevogn Skal knipse noen bedre bilder når det er noe annet en rustbøtta som er kjørbare i bilparken hans Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 Se der ja! Takker, fint og få vist fram at bilen er rød og ikke rosa Prøve og få ordnet en update senere ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Mars 18, 2017 Share Skrevet Mars 18, 2017 Vil anbefale deg å ta ned dekselet under bilen på førersiden, og se etter lekasje der. Hadde det på min, og 3 kompiser med samme bil har hatt lekasje der. På min var det veldig godt rustet på bremserøret og mye gjørme og drit. Om det er der lekasjen er klarer du det fint med biltema sitt flenseverktøy og kobberrør Flotte biler du har forresten Leter etter 730d selv for tiden Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå